15 Юни 2023г.
Социалната кампания на Míele България, водещ производител на премиум домакински уреди, има за цел да даде гласност на обществено значими теми, обединявайки 12 от най-популярните личности у нас.
В кампанията участват Орлин Павлов, Ивайло Захариев, Алекс Сърчаджиева, Ники Кънчев, Живко Петров, Иван Юруков, Елена Петрова, Димитър Стоянович, Радина Червенова, Гери Николаева, Алек Алексиев и Биляна Савова. Всеки от тях допринася за обществения дебат чрез своя личен смисъл за бъдеще. С помощта на Míele България те споделят своите собствени каузи, обвързани с обществено значими теми, които внасят смисъл за нашето колективно бъдеще.
Фотографите Бони Бонев и Марияна Бонева претвориха посланията на социалната кампания в креативна фотосесия. Красивите фотографии резонират с каузата, която всеки от участниците индивидуално подкрепя:
● Една от големите мисии в живота на театралния и кино актьор Ивайло Захариев е Превенция на употребата на наркотични вещества.
● Певецът и актьор Орлин Павлов насърчава приемните родители, които даряват подкрепа на най-нуждаещите се – децата.
● „Усмихни се на света и той ще ти отвърне със същото!“ - тази магична фраза се е превърнала в кауза за виртуоза Живко Петров.
● За сценариста, журналист и телевизионен водещ Димитър Стоянович образованието е кауза, смисъл и неизчерпаем ресурс, който вдъхва увереност и енергия.
● Телевизионният и радио журналист Ники Кънчев призовава всеки да отключи сърцето си за доброто, воден от стремежа да съгради едно по-добро утре.
● Актьорът и режисьор Иван Юруков вярва в многоликия свят на множествената склероза.
● Децата от аутистичния спектър – най-пъстрият нюанс на този свят, най-всеобхватната магия – са каузата, която емблематичната актриса Елена Петрова от години подкрепя.
● Телевизионната водеща Радина Червенова искрено вярва, че да си почтен е привилегия на силните.
● Оперната певица Гери Николаева призовава да спрем насилието по пътищата.
● Актрисата Алекс Сърчаджиева приканва да погледнем към невидимите деца на България.
● Биляна Савов, визионер и креативен директор, подкрепя хората, страдащи от множествена склероза.
● Мисията на Алек Алексиев, актьор и продуцент, е да убеждава хората, че безучастието убива.
От компанията вярват, че индивидуалното щастие е тясно свързано със социалната ангажираност. Социалната кампания на Míele България ще приключи с дарение от името на бранда на два кувьоза за недоносени бебета на Отделения по Акушерство и гинекология в нужда. „Míele България е компания, която насърчава приемствеността в ценностите и добрите взаимоотношения с клиентите. Днес повече от всякога имаме нужда от обществен дебат за преходните и непреходните неща в живота. От грижата за природата, през грижата за обществото, до грижата за всеки един от нас всеки ден - всичко се пречупва през така важната тема за качеството на живот, което в крайна сметка е и ключът към личното щастие и баланс. Социалната кампания „Смисъл за бъдещето“ направи точно това, да разпали този разговор, а ние сме готови да продължим напред с грижа за бъдещите поколения“, коментира Светослав Томов, Бранд мениджър на Míele България.