13 Октомври 2023г.
Лидерът в сектора на модерната търговия осигурява атрактивни събития, екскурзии, възможност за участие в доброволчески инициативи и много други активности за своите служители
С цел сплотяване на своите почти 7 000 служители и повишаване на мотивираността им, Kaufland България предоставя интересни активности на всеки от тях, независимо от структурата, в която работят. Тази година активно участие в инициативите имаха голяма част от екипите от филиалната мрежа на компанията от цялата страна. Служителите на Kaufland могат да се възползват от разнообразни възможности за прекарване на свободното време както с колегите, така и с близките си. Компанията предоставя автономност на управителя на всеки хипермаркет от веригата да организира тиймбилдинг според желанието на своите колеги. Някои от екипите на филиалите избират да организират своите екскурзии до атрактивни локации като замъка в Равадиново, о. Анастасия и Виа Понтика – вторият по значимост миграционен път на прелетните птици. А други предпочитат по-традиционни събития тип „грил парти“ с участието на служителите, изпълнени с множество игри и забавление сред природата.
Сред последните инициативи за повишаване на екипния дух и отбелязване на успехите, постигнати през годината, организирани от Kaufland, e Семейният празник с кауза, който се състоя в началото на октомври. Домакин бе Централният склад на ритейлъра, а програмата му предложи редица забавления на над 300 души от различните структури на компанията в страната и техните семейства. Сред активностите бяха вкусни грил специалитети с продукти от собствената марка на веригата „Шеф Месар", музика, игри и спортни забавления, като зумба, щафетни игри, фитнес упражнения, танцов ансамбъл, състезателни игри и др. Най-малките се порадваха на занимателни игри, вокална група, а също и на специален детски надуваем кът с батути, замък и пързалка. Денят завърши с настроение и първокласен сладолед за всички.
Участниците в Семейния празник имаха възможност да се включат и в благотворителна акция за почистване на бреговете на р. Стряма. По този начин бе реализирана инициативата „Заедно за по-чисти реки: River CleanUp Collective @Стряма“, организирана от Schwartz групата, част от която е Kaufland. Благодарение на положените усилия на всеки от доброволците бяха почистени над 1.5 тона отпадъци от бреговете на р. Стряма, които бяха събрани в повече от 180 чувала.
Грижата за екипа е в основата на успеха на лидера сред работодателите в страната1 – Kaufland България. Ето защо компанията предоставя на всеки от служителите набор от придобивки, с които гарантира баланса между работата и личния им живот. В допълнение към разнообразните активности, доброволчески инициативи и събития за цялото семейство, Kaufland осигурява 22 дни платен годишен отпуск на многобройния си екип. И още, ритейлърът дава възможност за 3 месеца творчески отпуск (сабатикал) на служителите с над петгодишен стаж в компанията. Към придобивките за поддържането на баланса следва да бъдат добавени и възможностите за спорт на работното място, работата на смени във филиалната мрежа и гъвкавия хибриден модел за екипа в Централен офис.
Повече за работодателската политика на Kaufland можете да научите на kariera.kaufland.bg.
[1] https://careershow.bg/indexes/employer
За Kaufland България
Kaufland България е лидер в сектора на търговията у нас с годишен оборот от близо 1,9 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с екип от близо 7 000 служители. Пет поредни години компанията е сертифицирана като Top Employer от международния независим институт Top Employers Institute. От началото на 2022 г. до момента утвърждаването на работодателската марка на Kaufland България беше засвидетелствано и от повече от 50 отличия в най-оспорваните категории на значими конкурси като Employer Branding Awards на b2b Media, Career Show Awards, My Love Marks, Business Lady, Employer of choice и други. За втори пореден път компанията заслужи и престижното първо място като „Най-добър работодател“ според класацията на Career Show Index 2023, както и Любим международен работодател от единствената в България изцяло потребителска класация My Love Marks.