13 Юли 2018г.
Световният фармацевтичен лидер Sаnofi получи най-много награди в потребителската класация „Моите любими марки“ в категориите, свързани със здравето на българина. Общо четири продукта бяха отличени в класацията, в която през 2018 г. над 42 000 потребители подкрепиха предпочитаните от тях брандове.
NO-SPA и Magne B6 взеха приза за първо и второ място в категорията "Фармацевтични продукти“ и така дублираха миналогодишната си победа. При „Витамини и хранителни добавки“ второ и трето място бяха присъдени на Прополки и Magne B6 Лека нощ.
"Горди сме, че за поредна година потребителите показаха доверието си, отличавайки четири бранда на Sanofi с приза „Моите любими марки“. За нас е изключително важно да помагаме на българите да живеят здравословно и пълноценно. Приемаме тези челни места в класацията и като доказателство за високата ефективност на нашите продукти.", сподели Михаела Пиерова, генерален мениджър “Продукти без лекарско предписание” на Sanofi за Централна и Югоизточна Европа при получаването на наградата.
Всяка година чрез онлайн гласуване в 3 кръга българските потребители сами избират своите любими марки, разделени в над 30 категории. Потребителската класация е уникална с това, че е основана само и единствено върху мнението и нагласите на потребителите. Тя не включва оценката на жури или покриването на специални пазарни критерии. По този начин "Любимите марки" представя не експертното, а потребителското мнение за бранда.
За Sanofi
Sanofi е глобална биофармацевтична компания, отдадена да помага на хората по време на техните здравословни предизвикателства. Ние предпазваме от заболявания чрез ваксините ни, предоставяме иновативни лечения, за да победим болката и намалим страданията. Ние сме едновременно до хората, страдащи от редки заболявания, както и до милионите пациенти с дългогодишни хронични заболявания. С повече от 100 000 служители в 100 държави, Sanofi трансформира научните иновации в здравни решения по света.
Компанията е лидер по продажби в България, като заема 5-то място и 4-то място сред иновативните компании в страната. Структурата на Sanofi включва пет глобални бизнес направления: „Диабет и сърдечно-съдови заболявания“, „Лекарства Обща медицина и бързоразвиващи се пазари“, „Sanofi Genzyme“, „Sanofi Pasteur“ и „Лекарства без лекарско предписание“. В България Sanofi се стреми да повиши качеството на живот на българите, осигурявайки достъп до иновативни здравни терапии и предлагайки диверсифицирано портфолио от фармацевтични продукти.
Sanofi, Empowering Life