20 Юли 2023г.
Веригата реновира цялостно свои обекти в София, Асеновград и Сливен
Три магазина BILLA отвориха врати, след като бяха изцяло обновени с модерна фасада, приветливи търговски зали и повече удобства за клиентите. Реновираните обекти на веригата се намират в квартал „Орландовци“ в София, в Асеновград и в Сливен, като общата сума за реконструкцията им възлиза на над 8 млн. лв. Магазините ще посрещнат потребителите с нова, по-удобна подредба на търговските зали, иновации, които подобряват комфорта по време на пазаруване, както и устойчиви енергийни решения.
В реконструираните търговски обекти са въведени каси на самообслужване, благодарение на които клиентите сами могат да сканират покупките си по-бързо. Обновените магазини разполагат също с енергоефективни хладилни инсталации, LED осветление и електронни етикети, които заменят хартиените. Интегрираните екосъобразни решения са част от цялостната политика на компанията за устойчиво развитие и опазване на околната среда, която има за цел постигане на пълна климатична неутралност до 2040 г.
Програмата за реновиране на обектите на веригата продължава, като планираната годишна инвестиция възлиза на над 32 млн. лв. BILLA България фокусира усилията си върху изграждане на съвременни и уютни търговски зали, максимален комфорт, бързина и удобство при пазаруване. За последните 3 години компанията е вложила близо 60 млн. лв. за модернизиране на свои магазини.
За REWE International AG
От своята централа във Винер Нойдорф REWE International AG управлява не само австрийския си бизнес с търговските марки BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA и ADEG, но също и международния ритейл бизнес на REWE Group (Организационно звено Handel International). Чрез марката BILLA компанията е представена в България, Чехия и Словакия; чрез дискаунтъра PENNY – в Чехия, Унгария, Италия и Румъния; чрез IKI – в Литва, и чрез веригата дрогерии BIPA – в Хърватия.
BILLA България е първата международна верига супермаркети на българския пазар, навлязла през 2000 г. с откриването на първия си магазин в София. Тя е представена в 46 града в страната с общо 149 търговски обекта, което я прави веригата с най-голям брой магазини в България. Компанията продължава да развива своята мрежа от супермаркети и да предоставя на клиентите си търсените от тях качествени и свежи месо, хляб, плодове и зеленчуци, деликатеси и всичко необходимо за ежедневното пазаруване на добри цени, отговарящи на индивидуалните възможности на всеки клиент.