В myPR.bg над 900 PR и рекламни агенции публикуваха над 10 000 прес съобщения. Какво предлага myPR.bg?

затвори

Рекордно участие на млади предприемачи в „ТФ фест 2017“

01 Май 2017г.

  • Pin It

Над 1000 гимназисти и студенти участват в Международния панаир на учебните предприятия „Млад предприемач“. На него се представят 130 тренировъчни фирми от България, Белгия, Румъния, Сърбия и Черна гора. Форумът се провежда на 27 и 28 април в Международен панаир Пловдив.
Това е рекорд в 20-годишната история на „ТФ фест“, заяви Дария Маврудиева, директор на Центъра на учебно-тренировъчните фирми, организатор на проявата. Тя е одобрена като международно събитие от Европейската комисия и посочена като добра практика за обучение в предприемачество и развиване на креативността.
Сега участниците са с 200 повече от миналата година, а отборите – с 18. По-важно е обаче, че тук виждаме профила на новото поколение предприемачи, коментира д-р Иван Соколов, главен директор на Международен панаир Пловдив. „ТФ фест“ представлява платформа, където работодателите се срещат с младежи, направили своя избор и подготвящи се отрано за професионалната си реализация, коментира Валентина Диканска, изпълнителен директор на Съвета на жените в бизнеса в България. Тренировъчните фирми дават интегрирана подготовка по икономика, компютърни умения, бизнес администрация, роден и чужд език.
В рамките на 17 конкурса бъдещите мениджъри демонстрират как управляват своите предприятия. Част от тях са свързани с нови направления – пластична и козметична хирургия, услуги за развлечения и отдих, електронна търговия. Други работят в традиционни сектори, като финанси, производство и пласмент на храни и напитки, туризъм, организация на събития, реклама и пиар, строителство и озеленяване, фотография, спорт, търговия.
Има дори тренировъчна данъчна агенция на студенти в Европейското висше училище по икономика и мениджмънт, които проверяват фирмите изложители като истински ревизори и ги запознават с промените в законите. Експерти на Териториалната дирекция на НАП в Пловдив са ментори на участниците в тази инициатива. Тя подобрява подготовката на специалисти за публичния сектор и дава повече познания за данъците на онези, които ще развиват и ръководят частен бизнес. Виртуалната агенция по приходите е създадена от Центъра за кариерно развитие към висшето училище.
Модерните тенденции в бизнеса са във фокуса на „ТФ фест 2017“, твърдят организаторите. Като пример посочват новите конкурси за дигитален маркетинг и за лидерски умения. Те допълват традиционните надпревари, сред които: за щанд, за екип и професионално обслужване, за каталог и рекламни материали, за уеб сайт, за презентация, за най-добра банка, за защита на интелектуалната собственост, за сътрудничество с фирма ментор, ще бъдат избрани Мис и Мистър ТФ фест.
Форумът е част от проекта „Мост между училището и бизнеса“. Мрежата на българските учебни предприятия обединява 347 ученически и 6 студентски фирми. Тя е лидер на Балканите в прилагането на дуалния модел в икономическите специалности на средните училища
ТФ ФЕСТ се провежда с подкрепата на министерствата на образованието и на икономиката, Международен панаир Пловдив, сдружение „Българска тренировъчна централа“, Българския форум на бизнес лидерите, Патентното ведомство и други партньори.

На снимките:

Панаир-ТФ фест-снимка 1 Тренировъчната данъчна агенция на студентите от Европейското висше училище по икономика и мениджмънт отново е сред най-атрактивните участници в „ТФ фест“, който се провежда в Международен панаир Пловдив.


Панаир-ТФ фест-снимка 2 Бъдещите мениджъри показват фантазия и изобретателност в презентирането и маркетинга на ученическите фирми по време на панаира „Млад предприемач“.

Още новини от Бизнес

RSS виж всички

The Blueprint връчи две награди за Employer Branding Network в конкурса на b2bmedia

The Blueprint връчи две награди за Employer Branding Network в конкурса на b2bmedia

Андрю Морис – основателят на инвестиционната компания The Blueprint, беше част от журито на Първите годишни награди на b2b Media за постижения в областта на изграждането и утвърждаването имиджа и популярността на работодателска марка.

Трима от членовете на BNI сред призьорите в Първите годишни награди за Employer Branding

Трима от членовете на BNI сред призьорите в Първите годишни награди за Employer Branding

BNI България е сред основните партньори на Първите годишни награди на b2b Media за постижения в областта на изграждането и утвърждаването имиджа и популярността на работодателския бранд.

MULTIVAC на Anuga FoodTec 2018 в зала 9.1, щанд A020

MULTIVAC на Anuga FoodTec 2018 в зала 9.1, щанд A020

Икономично производство на опаковки със заоблен контур дори и в малки партиди Волфертшвенден, Германия, 16 януари 2018 г. – Благодарение на употребата на иновативен инструмент за рязане по контура, вече е много икономично да се произвеждат опаковки със заоблен контур в малки партиди на термоформовъчна машина.

лидл българия отличена като най-добър работодател НА ГОДИНАТА

лидл българия отличена като най-добър работодател НА ГОДИНАТА

Компанията получи втора награда на годишните награди Employer Branding Awards на b2b Media

Кои са призьорите от първите Годишни награди за Employer Branding?

Кои са призьорите от първите Годишни награди за Employer Branding?

13 компании грабнаха отличията Първите годишни награди на b2b Media за постижения в областта на изграждането и утвърждаването имиджа и популярността на Работодателския бранд.

Абонамент за RSS новини