16 Август 2017г.
Рекламните календари са значим подарък!
Как мислите ще реагира ваш клиент ако му дадете флаер с информация за компанията. Благодарен? Ядосан? Нека Ви кажа, как ние бихме реагирали (объркано):
„Какво се предполага, че трябва да правя с флаер на бизнес компания– да я закача на стената си?“
Флаерите са окей, щом става въпрос за информация за дадено събитие, винаги може да ги сложите на входната врата или на колата, но въпреки това, те не са ефективен брандинг инструмент, ако обмисляте да имате клиенти, които наистина да използват услугите ви и да продължават да го правят , в такъв случай – необходими са ви календари. Повярвайте ни!
Извод: Флаерите информират, календарите рекламират.
А сега, как мислите ще реагира ваш клиент, ако му подарите календар, с красив дизайн с информация за вашата компания?
Календарите имат повече от една функция, в сравнение с флаерите. Те се приемат от клиентите като подарък, като същевременно се използват за организиране на времето – ето защо и голям % от клиентите ви ще задържат календарите за по- дълго време, в сравнение с флаера, който не им върши никаква работа, освен да ги информира.
За всеки един клиент се счита като комплимент получаването на календар, който може да закачи на стената, на работното си място или да постави на бюрото си, особено ако е с красив и впечатляващ дизайн.
Извод: Няма работещ човек, който поне веднъж да не проверява кой ден сме и каква дата е ...неизбежно е.
Това ме води към следващата точка : изграждане на бранд
Рекламните календари изгрждат вашия бранд, външно и вътрешно. Ето и как!
Когато вашият рекламен календар стои пред клиентите ви, днес след ден, те дори несъзнателно са запомнят вашето лого и послание. Как това помага на нашия бизнес?
Нека кажем, че никога не сме чували за вашата компания, преди получаването на рекламен календар, след поглеждане на календара всеки ден, в продължение на седмици, най- вероятно сме запомнили как изглежда вашето лого ( послание, в зависимост какво е изобразено) и в следващия момент, в които чуем някой да каже името на фирмата ви или се интересува от услугата, която предлагате- то ние ще помним вашето име и ще го препоръчаме, защото само това си спомняме. Чрез подаръка си към клиент, той вече се чувства специален, останал е с положителни емоции, дори и да не е използва услугите ви. Знае, че за вас той е важен.
Мислете за рекламните календари като лична препоръка.
Извод: Никой не пази нещо, което не харесва!
Ако клиент има ваш календар на бюрото си, това означава, че е одобрил компанията ви, за това и пази рекламния артикул.
Ето защо всеки, който влезне в офиса на вашия клиент, може да забележи връзката на компанията ви с клиента, получил календар. ( И повярвайте ни, това значи нещо!)
Изграждането на имидж работи и при вътрешните публики. Служителите вече лесно разпознават логото и слогана, на компанията, в която работят. При раздаването на календар на всеки един от служителите, то те няма да имат извинение защо са забравили за срещата, която сте определили преди седмици, защото са получили календари, на които да си отбелязват събитията.
Рекламните календари са рентабилни
Календарите, било то различни видове и модели, са по- рентабилен начин на рекламиране, в сравнение с рекламите във вестници, телевизия или радиа- и траят по- дълго.
Извод: календарите са евтини, траят по- дълго време и носят вашето послание.
Разликата с календарите е, че хората ги използват, искат да ги виждат всеки ден, иначе не биха ги окачили на стената си, или да ги сложат на бюрото си.
Естествено календарите няма как да бъдат толкова ефективни както рекламите по телевизията, но те са доказано ефективни и цената им е изключително ниска за ефекта, който постигат при изграждането на бранд.
Съвет: Вместо да влагате безумно много пари в реклами по телевизията, радиата и вестниците, обмислете изработването на рекламни календари като част от вашата маркетинг стратегия. Няма да съжалявате!