05 Октомври 2023г.
Продажбите на eMAG Marketplace търговците в платформата eMAG.bg са се увеличили с над 13% през първите девет месеца на 2023 г. спрямо същия период на миналата година;
Трансграничната програма на eMAG за продажби стартира за българските търговци на платформата, като към момента дава положителни резултати, показвайки голям потенциал за международно развитие;
Награди на стойност 42 000 лв. за шампионите на eMAG Marketplace.
София, 5 октомври 2023 г. – Инвестициите в технологии и програми, направени в подкрепа на предприемачите за развитието на екосистемата на eMAG Marketplace, са увеличили продажбите на търговците на платформата с повече от 13% през първите девет месеца на 2023 г. в сравнение със същия период на миналата година. За същото време офертите на продукти, предлагани от търговци в eMAG Marketplace, са се увеличили с 3,77 милиона, или със 166% повече от миналата година. Така клиентите вече имат на свое разположение над 6 милиона продукта, продавани на eMAG Marketplace. Това са част от изводите на четвъртото издание на ежегодното събитие Sellers’ Day (Деня на търговците) на eMAG, посветено на близо 9 500 предприемачи, които развиват своя бизнес на eMAG Marketplace в България.
През изминалата година eMAG продължи да предоставя на Marketplace търговците иновативни технологии, платформа и инфраструктура, които им помагат да увеличат присъствието си в региона и да предлагат по-голям брой продукти. Стартираха и специални програми като тази за трансгранични продажби и еднаквата такса за доставка до шкафчета на easybox. Днес броят на предприемачите, предлагащи продукти на платформата eMAG, достига 53 000 в целия регион.
„В непрекъснато променящия се пазар, в който електронната търговия все още расте с ускорени темпове, ние се стремим да предоставим на търговците на eMAG Marketplace правилните инструменти, за да сме сигурни, че имат възможно най-много възможности за развитие за бизнеса им, както и да растем и да се развиваме заедно. Всичко това, както и достъп до население от над 35 милиона жители в България, Румъния и Унгария“, каза Силвиу Гугуи, управител на eMAG България.
Награди за шампиони на електронната търговия от eMAG
В рамките на събитието Sellers’ Day, eMAG даде награди за маркетингови активности на платформата на обща стойност 42 000 лв. на търговци, които са отбелязали забележителни резултати през последната година, в следните категории:
Шампион Ангажираност – Tishev Company
Шампион Стратегия на кампания – Dom Kola Hobi
Шампион Реклама – Keteles
Шампион Трансгранично сътрудничество – VDB Metal
Шампион Растеж – vidaXL
Шампион Дейност за пример - Smartphosis
Шампион Разширяване на продуктовата гама – IDEALSTORE
За eMAG:
Основана през 2001 г. в Румъния, eMAG е водеща платформа за онлайн търговия на дребно с дъщерни дружества в България и Унгария. В продължение на над 20 години компанията постоянно инвестира в услуги, базирани на технологии, които помагат на клиентите да спестят време и пари.
На платформата на eMAG в България се предлагат повече от 6 250 000 артикула от различни категории, включително смартфони, джаджи, телевизори, лаптопи, домакински уреди, продукти за бебета и играчки, стоки за дома и градината, за красота и лична грижа, за автомобила, мода и спорт; над 250 000 от продуктите на платформата се предлагат от eMAG и над 6 000 000 от над 9000 Marketplace търговци. eMAG.bg е шопинг дестинация, предлагаща удобно пазаруване чрез възможност за доставка до над 3000 точки за получаване (куриерски офиси, клоновете на Български пощи, easybox), с множество опции за плащане (онлайн, потребителски кредит, наложен платеж) и удобно мобилно приложение. www.emag.bg