В myPR.bg над 900 PR и рекламни агенции публикуваха над 10 000 прес съобщения. Какво предлага myPR.bg?

затвори

Пощенска банка с отличие „Най-зелена банка в България“

06 Юни 2017г.

  • Pin It

 Пощенска банка спечели първо място в категорията „Най-зелена банка“ от седмия национален конкурс на b2b Media „Най-зелените компании в България“. За поредна година финансовата институция бе отличена за сериозните си инвестиции в развитието на устойчиви практики както по отношение на своите бизнес процеси, водещи до намаляване на използваните ресурси и управление на риска за околната среда в корпоративното кредитиране, така и за формиране на социално отговорно поведение у своите служители и широката общественост в грижата за природата.

„За нас устойчивото бизнес развитие е основен фокус в политиката ни за корпоративна социална отговорност, като продължаваме да бъдем лидер в развитието на програми за опазване на околната среда сред банковите институции в България. Продължаваме да бъдем единствената банка, която има работещо звено от доброволци − нашите „Герои в зелено“, които подкрепят всички усилия на институцията да бъдем все по-отговорни в потреблението на ресурси“, коментираха от Пощенска банка.

Финансовата институция създава свой „Зелен борд“ и звено „Екологичен офис“, които работят за намаляване на екологичните ѝ въздействия върху околната среда, както по отношение на ограничаване на консумацията на ресурси от банката, така и по отношение на финансиращата ѝ дейност. Действията са насочени в много направления − спестяване на енергия, оптимизиране на количеството вода, което се употребява, намаляване на употребата на хартия, рециклиране на хартия и тонери, рециклиране на IT техника и др. Освен това членовете на Зеления борд на банката организират различни инициативи на открито, в които увличат и колегите си. Финансовата институция инвестира в собствена вътрешна програма, озаглавена „Зелени заедно“, която развива изцяло със собствени средства и реализира чрез доброволен труд на служителите си.

Някои от най-големите екологични инвестиции на Пощенска банка са за оптимизиране на енергийната ефективност на офис сградите ѝ и развитието на проекти с обществена значимост, сред които − почистване на замърсени обществени територии, акции за залесяване, както и за инициативи като „Зарядно със сърце“, с която за четвърта поредна година Пощенска банка се включи в глобалната инициатива PARK(ing) Day. В рамките на събитието всеки желаещ можеше да покара велосипед и да се погрижи за собственото си здраве и за природата, като създаде зелена енергия, с която да зареди мобилното си устройство.

Наградите на b2b Media имат за цял да оценят и отличат най-зелените компании, опериращи в България, независимо от това дали са малки или големи, които ежегодно постигат промени в своите екологични показатели и развиват бизнеса си по отговорен за природата начин.

Още новини от Бизнес

RSS виж всички

The Blueprint връчи две награди за Employer Branding Network в конкурса на b2bmedia

The Blueprint връчи две награди за Employer Branding Network в конкурса на b2bmedia

Андрю Морис – основателят на инвестиционната компания The Blueprint, беше част от журито на Първите годишни награди на b2b Media за постижения в областта на изграждането и утвърждаването имиджа и популярността на работодателска марка.

Трима от членовете на BNI сред призьорите в Първите годишни награди за Employer Branding

Трима от членовете на BNI сред призьорите в Първите годишни награди за Employer Branding

BNI България е сред основните партньори на Първите годишни награди на b2b Media за постижения в областта на изграждането и утвърждаването имиджа и популярността на работодателския бранд.

MULTIVAC на Anuga FoodTec 2018 в зала 9.1, щанд A020

MULTIVAC на Anuga FoodTec 2018 в зала 9.1, щанд A020

Икономично производство на опаковки със заоблен контур дори и в малки партиди Волфертшвенден, Германия, 16 януари 2018 г. – Благодарение на употребата на иновативен инструмент за рязане по контура, вече е много икономично да се произвеждат опаковки със заоблен контур в малки партиди на термоформовъчна машина.

лидл българия отличена като най-добър работодател НА ГОДИНАТА

лидл българия отличена като най-добър работодател НА ГОДИНАТА

Компанията получи втора награда на годишните награди Employer Branding Awards на b2b Media

Кои са призьорите от първите Годишни награди за Employer Branding?

Кои са призьорите от първите Годишни награди за Employer Branding?

13 компании грабнаха отличията Първите годишни награди на b2b Media за постижения в областта на изграждането и утвърждаването имиджа и популярността на Работодателския бранд.

Абонамент за RSS новини