27 Септември 2023г.
Известната европейска верига за търговия на дребно Pepco анонсира забележително постижение – откриването на магазин номер 150 в България. Той ще отвори врати на 28 септември в Хасково, а новият любим адрес за клиентите на бранда е м. Увата 214.4 (до Praktiker).
С откриването на поредния търговски обект в страната веригата се утвърждава като лидер в категорията с достъпни цени, стилни продукти и удобни локации, предлагайки на българските потребители напълно ново преживяване. Тази забележителна експанзия бележи и важен етап в мисията на Pepco да направи ежедневието на своите клиенти по-добро.
„С отварянето на магазин номер 150 Pepco потвърждава ангажимента си към България, демонстрирайки своята вяра в потенциала на българския пазар и отдадеността на бранда да служи на местните жители. С инвестицията в нови обекти продължаваме и линията за предоставяне на качествени продукти на ниски цени. Клиентите могат да очакват широка гама от дрехи, стоки от първа необходимост за дома и други, и то винаги на нашите безпрецедентни цени“, споделя Калоян Дончев, мениджър Eкспанзия на Pepco България.
Тържественото откриване на 150-ия магазин ще се превърне в истински празник за жителите на Хасково. Клиентите на магазина ще имат възможност да спечелят награди, както и всеки напазарувал на стойност поне 40 лв. ще получи подарък брандирана торбичка заедно с брандиран тефтер и ваучер за пазаруване на стойност 10 лв. Трима късметлии, които докажат че са фенове на Pepco, ще имат възможността да получат безплатно всичко, което съберат в ръцеси в рамките на 3 минути.
Брандът Pepco започва развитието си в Полша преди двадесет години, а днес вече присъства в деветнадесет европейски държави с над 3000 търговски обекта. Динамичното развитие в комбинация с политиката на веригата да поставя клиента винаги във фокуса на вниманието, превръща Pepco в най-популярния търговец на детски дрехи и водещ доставчик на декоративни продукти.
В тази връзка един от най-важните принципи на бранда е постоянното проследяване на потребностите и очакванията на потребителите – чрез въвеждане на нови категории и осъществяването на цялостна модернизация на своите магазини, предлагащи висококачествени продукти на ниски цени и най-доброто съотношение цена-качество.
Оттук идва и финансовият успех на Pepco, който го превръща във веригата с най-впечатляващ ръст в сектора на модерната търговия в Европа. Магазините заемат над 1 млн. кв. м търговска площ на континента, а индексът на удовлетвореност на клиентите възлиза на близо 90%, което неслучайно води след себе си редица европейски отличия за качеството на обслужване.
В допълнение брандът не спира да развива и своята грижа към местното население, като с всеки нов отворен магазин се разширяват възможностите за заетост. Разрастването на Pepco създава стотици работни места, като стимулира местната икономика и подкрепя общностите.
С разширяването на магазинната мрежа също така се гарантира, че повече клиенти ще имат достъп до богата гама от продукти и място, където да разгледат модни дрехи и домашни потреби, докато се наслаждават на несравнимо обслужване.
Не на последно място, Pepco продължава да изпълнява и дългосрочния си ангажимент към минимизирането на отпечатъка върху околната среда чрез отговорно снабдяване и екологосъобразни практики в своите магазини.
За Pepco:
Pepco („Пепко“) e най-голямата и най-бързо развиващата се търговска верига за нехранителни стоки в Европа и предлага на своите клиенти всичко, от което се нуждаят, за да облекат семействата си и да декорират и управляват домовете си – и то на много ниски цени. Марката стартира през 2004 г. в Полша. Pepco e носител е на множество бизнес и търговски награди, включително Forbes Diamenty, отличията Shopping Center Forum Award, Super brand, Quality of Service Award и приза за най-добър търговец на дребно на годината в Централна и Източна Европа. Pepco Group е създадена през 2015 г. и се състои от силни, независими брандове в търговията на дребно – Pepco, Poundland и Deals. Pepco Group вече има над 4000 магазина в 20 страни, в които работят близо 43 000 души. Pepco Group, базирана в Обединеното кралство, стана публична през 2021 г. на Варшавската фондова борса под тикер: PCO. Обхватът на групата се простира отвъд Европа заедно с глобално снабдително звено с нейната вертикално интегрирана операция за снабдяване – PGS. В България веригата Pepco разполага със 150 магазина, като първите два обекта се откриват в Пловдив през 2019 г. Вижте повече тук.