03 Юли 2023г.
„Предизвикателството на PEPSI” започна на 30 юни и ще продължи до края на август
PEPSI даде началото на първата за България маркетинг кампания под надслов „Приеми предизвикателството на PEPSI”. С нея компанията ще предизвика потребителите изцяло да се доверят на вкусовите си предпочитания, като вземат участие в сляп тест на кола напитки, едната от които е PEPSI, и споделят коя им харесва повече.
До момента тази уникална кампанията е реализирана в над 30 държави с почти 3 милиона участника, мнозинството от които са избирали вкуса на PEPSI като предпочитан по време на слепите тестове.
В България „Предизвикателството на PEPSI” ще се реализира в 6 града с общо 22 събития и активности по време на едни от най-горещите летни фестивали. Първите събития се проведоха на 30 юни и 1 юли, като част от третото издание на Midalidare Rock Festival. Тази седмица кампанията се пренася в София, където потребителите ще имат възможност да тестват сетивата си по време на първия концерт на Gucci Mane в България. Пълна информация за всички предстоящи събитие можете да намерите на официалния сайт на кампанията – https://PEPSI-bg.com/taste/.
„2022 беше рекордна като пазарен дял за PEPSI, откакто марката е на българския пазар. За нас „Предизвикателството на PEPSI“ е начин марката да излезе от традиционните комуникационни канали и да установи пряк контакт с потребителите по време на специалните събития, приканвайки ги да се забавляват на специалните PEPSI кътове, където всеки участник в тестовете ще получи и малък подарък за спомен. Вярвам, че и в България резултатите ще са положителни за PEPSI, а българските потребители ще се заинтригуват от кампанията и ще вземат участие в нея“, каза Анна Кираджиева, маркетинг мениджър на Куадрант Бевъриджис – официалната бутилираща компания на продуктите на PepsiCo за България.