В myPR.bg над 900 PR и рекламни агенции публикуваха над 10 000 прес съобщения. Какво предлага myPR.bg?

затвори

Онлайн брошурите на BILLA вече достъпни и за незрящи

22 Юни 2017г.

  • Pin It

BILLA България въвежда иновативна технология, за да направи онлайн брошурите си достъпни за незрящи. От днес съдържанието на всички седмични и месечни брошури и каталози, поместени на сайта www.billa.bg, ще се възпроизвежда и като звук. По този начин хората с увредено зрение ще бъдат улеснени в търсенето на информация за предлаганите промоционални оферти.

Проектът е разработен съвместно със Съюза на слепите, с който BILLA България си партнира успешно за трета поредна година. За адаптирането на онлайн брошурите на търговската верига към нуждите на незрящите се използва специален софтуер, който преобразува текста в звук. Услугата ще е достъпна и при ползването на сайта през мобилни устройства.

„Щастливи сме, че въвеждаме поредната иновация, с която улесняваме ежедневните дейности на незрящите. Новата технология на сайта ни е важен елемент от последователната ни политика за подкрепа на хората с увредено зрение. Благодарим на Съюза на слепите, че са наш доверен партньор, с който заедно допринасяме за успешното интегриране в обществото на незрящите“, заяви Бойко Сачански, Управител на BILLA България.

Компанията е първата търговска верига у нас, въвела политика на асистирано пазаруване за хора с увредено зрение. Проектът се осъществява съвместно със Съюза на слепите. Служителите във всички BILLA магазини в страната преминаха през специално обучение, така че да бъдат запознати с основните правила за оказване на съдействие и обслужване на незрящи клиенти.

Друга успешна инициатива, реализирана в партньорство със Съюза на слепите, е кампанията „Подай ръка“. 6100 лв. бяха събрани в рамките на един месец (от 20 февруари до 20 март 2017 г.) чрез отделяне на 1 стотинка от продажбата на всеки продукт с марка BILLA. Средствата вече са дарени за закупуване на помощни средства за социално слаби членове на Съюза на слепите.

Още новини от Бизнес

RSS виж всички

Joon е начинът на пътуване на новото поколение с Air France

Joon е начинът на пътуване на новото поколение с Air France

Joon е начинът на пътуване на новото поколение с Air France. Авиокомпанията е проектирана да отговори на очакванията на новото поколение пътници и предлага гъвквост и индивидуалност. Joon е за всеки, който търси ново пътуване, ново изживяване.

Започва сондирането на „Рубин-1“ в Блок „Хан Аспарух“ в българската част на Черно море

Започва сондирането на „Рубин-1“ в Блок „Хан Аспарух“  в българската част на Черно море

Започва сондирането на „Рубин-1“. Операциите по прокарването на втория дълбоководен сондаж в Блок „1-21 Хан Аспарух” стартират днес.

Премиерът Бойко Борисов откри Международния технически панаир

Премиерът Бойко Борисов откри Международния технически панаир

В едно много сложно време, в което се говори повече за война и военна техника, ние акцентираме върху ръста на икономиката и индустриалното сътрудничество – това заяви министър-председателят Бойко Борисов, преди да открие 73-тия Международен технически панаир в Пловдив.

Магистратура по ERP дава най-актуалните знания в сферата на бизнес софтуера

Магистратура по ERP дава най-актуалните знания в сферата на бизнес софтуера

Магистратурата по „Бизнес анализ и ERP решения“ следва модела на тясното партньорство между бизнеса и образованието

ПЪТЯТ НА МОЯ БИЗНЕС – форум за споделен бизнес опит

ПЪТЯТ НА МОЯ БИЗНЕС – форум за споделен бизнес опит

На 19 октомври – четвъртък, София ще е домакин на събитието, на което членове от BNI ще споделят как са се справили с предизвикателствата при създаването на своя бизнес.

Абонамент за RSS новини