23 Май 2019г.
23 май 2019, София – Отборът на Илия Иванов и Борислава Кънева от агенция Proximity Sofia/ BBDO Group спечели престижния конкурс Young Lions Bulgaria 2019 - PR. За първи път българската PR индустрия ще бъде представена на престижния конкурс Cannes Young Lions 2019, в оспорвана надпревара с младежи от цял свят. Състезанието ще се състои в рамките на 66-то издание на престижния фестивал Cannes Lions International Festival of Creativity 2019.
Наградата в българското издание на Young Lions 2019 – PR е осигурена от официалния партньор на конкурса – Българската асоциация на ПР агенциите, като част от стратегията на организацията да стимулира и развива капацитета на ПР специалистите, работещи в агенции.
Победителите бяха избрани измежду 11 екипа, регистрирали се за участие в конкурса. Всеки един отбор имаше на разположение 24 часа, за да представи оригинална кампания в подкрепа на позиционирането на програмирането като неизменна част от образованието на българските деца.
На второ място се класира отборът на Савина Сърбова и Васил Иванов от агенция All Channels Communication, а третото място бе за Стефани Илиева и Елия Златарева.
Конкурсът Young Lions Bulgaria 2019 – PR e организиран от Българската асоциация на комуникационните агенции – официален и изключителен представител в България на „International Festival of Creativity”, обединяващ фестивалите Cannes Lions, Eurobest, Dubai Lynx и Spikes Asia.