30 Април 2024г.
BILLA България отваря вратите на своята BILLA Академия за всички желаещи да се потопят във вълнуващия свят на търговията. Събитието ще се проведе на 13 май от 10:00 ч., както и на 21 май от 16:00 ч. в първия и най-голям обучителен център на веригата в София, намиращ се на ул. „Опълченска“ 35.
Вече повече от 7 години единствените по рода си обучителни центрове в ритейла предоставят както теоретична, така и практична подготовка, благодарение на специално изградената симулативна среда, репликираща дейностите, които се извършват в магазина. Участниците в събитието ще имат възможност да научат как се работи на каса, да добият представа „от кухнята“ за различните процеси в магазина, както и да се включат в решаването на казуси от сферата на търговията с бързооборотни стоки.
На събитието ще присъстват представители на мениджмънта на BILLA България, които ще запознаят участниците с възможностите за развитие в компанията, а треньорите на BILLA Академия ще се грижат за ползотворното, интересно и забавно преживяване на гостите по време на целия ден.
За първи път BILLA Академия отваря своите врати за посетители, като част от стратегията на компанията за развитие на работодателската марка и осигуряване на атрактивни възможности за кариерен старт на мотивирани млади хора, които имат интерес към сектора. За своите постижения в областта на човешките ресурси за втора поредна година BILLA България получи отличие за „Топ работодател“ в страната от престижния международен институт Top Employers Institute.
За REWE International AG
От своята централа във Винер Нойдорф REWE International AG управлява не само австрийския си бизнес с търговските марки BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA и ADEG, но също и международния ритейл бизнес на REWE Group (Организационно звено Handel International). Чрез марката BILLA компанията е представена в България, Чехия и Словакия; чрез дискаунтъра PENNY – в Чехия, Унгария, Италия и Румъния; чрез IKI – в Литва, и чрез веригата дрогерии BIPA – в Хърватия.
BILLA България е първата международна верига супермаркети на българския пазар, навлязла през 2000 г. с откриването на първия си магазин в София. Тя е представена в 50 града в страната с общо 159 търговски обекта, което я прави веригата с най-голям брой магазини в България. Компанията продължава да развива своята мрежа от супермаркети и да предоставя на клиентите си търсените от тях качествени и свежи месо, хляб, плодове и зеленчуци, деликатеси и всичко необходимо за ежедневното пазаруване на достъпни цени, отговарящи на индивидуалните възможности на всеки клиент.