В myPR.bg над 900 PR и рекламни агенции публикуваха над 10 000 прес съобщения. Какво предлага myPR.bg?

затвори

Обща визия за устойчивото развитие представиха лидери на пазара на бутилирани води

19 Юни 2017г.

  • Pin It

Средствата, вложени в развитието на обществото, не би трябвало да се разглеждат като разход, а като инвестиция в устойчивото развитие на България. Това разбиране обедини най-големите производители на бутилирана вода у нас – „Девин“ ЕАД и Кока-Кола ХБК България (производител на „Банкя“). Техните изпълнителни директори Томас Кренбауер и Светослав Атанасов участваха в интерактивна дискусия за лидерството, инициирана от Американския университет в България.
Целта на дискусията бе да се очертае ролята на мултинационалния бизнес за прилагането на международните ценности и етични стандарти в българското общество. Томас Кренбауер и Светослав Атанасов споделиха с аудиторията визията на двете компании за устойчиво развитие и причините да са в основата на инициативата „Кристално чисти“ на Асоциацията на производителите на безалкохолни напитки в България
В дискусията участва и изпълнителният директор на асоциацията Жана Величкова. “Нашата цел е да наложим спазването на най-високите стандарти за качество и прозрачност в бизнеса като норма за целия сектор и за цялата българска икономика”, обясни г-жа Величкова.
Тя подчерта, че компаниите, които подкрепят инициативата „Кристално чисти“, се водят от няколко основни принципа в работата си: ясни правила за правене на бизнес; ясни стандарти за качество; ясни социални ангажименти към служителите и ясна отговорност към цялото българско общество. Участниците в инициативата работят за въвеждане на контрол, който да ограничи сивия сектор и да наложи най-високите критерии за качество и отговорно отношение към българските потребители.
Белгийската компания Spadel, собственик на „Девин“ ЕАД, е лидер в устойчивото развитие с ясни дългосрочни цели до 2020 г., стана ясно по време на дискусията. Компанията е в Топ 10 по устойчивост в управлението на води в Европа. Всички опаковки на продуктите й подлежат на рециклиране.

 

 

„Дадена компания е стабилна, когато е устойчива във времето – преминава през всички предизвикателства, защото има стабилна система, която свързва всички аспекти на устойчивия бизнес – икономически, социален принос и опазване на околната среда. Точно такива компании създават добавена стойност и допринасят за успеха на обществото“, подчерта Светослав Атанасов. Той съобщи, че Кока-Кола ХБК работи по изпълнението на нови цели за устойчиво развитие до 2020 г.. В изпълнение на тези насоки през последните 2 години консумацията на вода в производството на компанията по света е намалено с 2,1 млрд. л. В България през 2016 г. консумацията на вода в производствените центрове в Банкя и Костинброд е намалена с 14 %, а потреблението на енергия – с 20%.
„Подкрепяме инициативата „Кристално чисти“, защото тя съвпада изцяло с нашата дългосрочна стратегия за правене на бизнес. Смятаме, че българският потребител заслужава да бъде сигурен в качеството на продуктите, които консумира и в грижата на производителите за здравето на семейства му”, обясни г-н Кренбауер. Като доказателство той припомни, че „Девин“ ЕАД от години инвестира в развитието на местните общности и в програми за корпоративна социална отговорност.
Инициативата „Кристално чисти“ ще финансира създаването на образователни модули за устойчиво развитие. Програмата ще бъде разработена от учени от Американския университет в България и Университета Харвард и ще бъде насочена както към служители на участващите компании, така и към студенти, които искат да се реализират в България и да станат лидери на промяната.

Още новини от Бизнес

RSS виж всички

Международният технически панаир с 20% ръст

Международният технически панаир с 20% ръст

Общо с 20% повече са изложбените площи, ангажирани до момента за предстоящия Международен технически панаир в Пловдив.

TELUS International придобива ирландската компания Voxpro

TELUS International придобива ирландската компания Voxpro

Новото глобално партньорство ще подобри предлагането на висококачествено обслужване за клиенти от бързо развиващата технологична индустрия, туристическия сектор, както от сферата на здравеопазването

Карлсберг Груп публикува резултати за първата половина на годината

Значителен ръст на оперативната печалба и паричния поток, по план с ключовите приоритети за цялата 2017

РЕКЛАМНИ МАТЕРИАЛИ ХАРТИЕН ИЛИ ДИГИТАЛЕН КАЛЕНДАР? КОЙ ДА ИЗБЕРЕМ?

РЕКЛАМНИ МАТЕРИАЛИ ХАРТИЕН ИЛИ ДИГИТАЛЕН КАЛЕНДАР? КОЙ ДА ИЗБЕРЕМ?

Дали хартиеният или дигиталният календар е по- разпостранен и предпочитан от масата хора, това е въпрос, чийто отговор варира. На кратко – всичко зависи от предпочитанията на хората.

Samsung с две престижни награди EISA 2017-2018

Samsung обяви, че Европейската асоциация за образ и звук (EISA – European Imaging and Sound Association) е наградила компанията с две престижни отличия в следните две категории: Best Smartphone 2017-2018 и Smart TV 2017-2018.

Абонамент за RSS новини