24 Ноември 2020г.
Като част от мисията си да бъде близо до независимия бизнес в страната, МЕТРО България стартира инициатива „До теб. За Коледа“ в подкрепа на търговците на дребно за наближаващите коледни празници. Компанията въведе и голям брой допълнителни мерки, които да гарантират една по-сигурна среда за пазаруване – автоматизирано следене на човекопотока, термокамери, повече диспенсъри за дезинфекцияна ръце и т.н, за което заслужи сертификат “Safeguard”за COVID-19 безопасна среда и хигиена за клиентите и служителите“.
След основаването през лятото на платформата „Преоткрий България“ в подкрепа на ХоРеКа бранша, предпразничният период бележи началото на инициативата „До теб. За Коледа“, насочена към подкрепа на търговците на дребно. Кампанията е комбинация от стъпки и комуникация, целящи да насочат вниманието към малките магазини в празничния шопинг. В този важен, но и труден за потребителите момент, пазаруването може да се превърне в кауза за подкрепа на цял един бранш, както сподели Диана Бонева, Директор Снабдяване и Член на Борда на директорите в МЕТРО България:
„Тази Коледа ще бъде различна поради много причини. Настъпилата криза промени живота и приоритетите на голяма част от хората. Много бизнеси са изправени пред сериозни предизвикателства за съществуването си. За да вдъхнем надежда на собствениците на малък бизнес, дадохме началото на „До теб. За Коледа“. Призоваваме българите за коледния си пазар да обърнат поглед към магазина близо до техния дом и по този начин да донесат повече усмивки и сбъднати желания.“
Целта на „До теб. За Коледа“ е да превърне малките магазини в предпочитани места за празничния пазар. Това спестява време, но и подпомага малките търговци в тежките условия. От МЕТРО са категорични, че собственият бизнес има своето важно място в икономиката на страната ни и заслужава подкрепа от страна на всички нас повече от всякога. В своите магазини МЕТРО България въведе и голям брой допълнителни мерки, гарантиращи по-сигурна среда за пазаруване, за което заслужи сертификат „Safeguard“от Bureau Veritas.
Понастоящем посещенията на обществени места изискват не само спазването на задължителните правила, но и повишено внимание от страна на хората. В един такъв момент магазините се превръщат в места с изключителнастепен на важност, особено обектитеза търговия на едро, в които пазарува и немалка част от бизнесът.
Международният сертификат“Safeguard“ наBureau Veritasпризнаваконкретни усилия от страна МЕТРО в посока защита на служителите и клиентите от разпространение на COVID-19.Той отличава бизнеси, които въвеждатанти-COVID мерки при четири-степенен контрол на безопасността:
1) безопасност на хората – МЕТРО магазините разполагат с големи търговски площи, които позволяват спазването на значителна физическа дистанция, гарантираща спокойно и сигурно пазаруване. Наличниса лични предпазни средства за служители и клиенти, както и възможности за измерване на телесната температура;
2) процеси– мерки в посока непрекъснатост на бизнес процесите;
3) хигиена – дезинфекция се извършва по график, утвърден от контролните органи. Диспенсъри с дезинфектант се намиратиз цялата площ и са на разположение на клиентите през целия им престой в обектите;
4) мерки в обектите – автоматизирана система за контрол на човекопотока, термокамери и др.
„Осигуряването на безопасна среда и опазването на здравето на хората са най-важните бизнес цели в момента. В нашите магазини клиентите могат да бъдат спокойни при пазаруването си, тъй като предприетите мерки осигуряват висока степен на сигурност и са сертифицирани за COVID-19 безопасна среда и хигиена от Бюро Веритас. От отговорността на всички нас в момента зависи продължаването на дейността – не само нашата собствена, но и тази на голяма част от независимия бизнес в страната. Затова призоваваме хората да бъдат разумни, да изпълняват разпоредбите на властите, за да имаме една по-сигурна Коледа!“, заяви Филип Анастасиу, Директор Продажби и Член на Борда на директорите в МЕТРО България.