25 Август 2023г.
Арнолд Шварценегер е новото лице на PARKSIDE. „Можеш го!" - възкликва той в телевизионната реклама и социалните медии на PARKSIDE, докато мотивира зрителите и споделя своите тайни за успех. В ТВ спота, който стартира на 28 август, всеки може да съпреживее отново легендарни моменти от кариерата му, разиграни в света на PARKSIDE. Арнолд Шварценегер въплъщава PARKSIDE. Със своето участие в тази кампания, придружено с щипка хумор и самоирония, той вдъхновява хората да вземат нещата в свои ръце и ги придружава по пътя им към успеха.
Благодарение на постоянното развитие в продължение на много години, с PARKSIDE беше създадена марка, която вече успя да вдъхнови много клиенти с високо качество, несравнимо съотношение качество-цена, впечатляващ асортимент и атрактивен дизайн. В Арнолд Шварценегер брандът открива човек, който въплъщава всички ценности на марката. Той е несравним професионалист, автентичен, мотивиран и земен и ето защо с гордост е приветстван в екипа на PARKSIDE.
„Можеш го!“ - това олицетворява PARKSIDE. Марката е насочена към всички, които ремонтират, строят и поддържат своята градина, като сами запретват ръкави. Асортиментът от инструменти, градинско оборудване и аксесоари ще се предлага в Lidl и Kaufland.
Инструментите не са чужди за Арнолд Шварценегер. Преди това актьорът е работил като зидар и е творец. Това е още една причина, поради която сътрудничеството обединява основната цел, както самият Арнолд подчертава – „Можеш го“ – това е точно моята мисъл – трябва да вярваш себе си и ето защо аз съм PARKSIDER.”
За PARKSIDE:
Марката PARKSIDE, налична в Lidl и Kaufland, предлага продукти „Направи си сам“, които позволяват на всеки да се справи със задачите в градината, дома и работилницата самостоятелно. Гамата PARKSIDE Performance е подходяща за по-изявените домашни майстори, а със серията X20V клиентите могат да се насладят на над 100 работни и градински инструмента, които изискват само една съвместима батерия. С високо качество, несравнимо съотношение цена-качество, богат асортимент и разбира се, атрактивен дизайн, PARKSIDE вече спечели много фенове по цял свят.
За повече информация относно PARKSIDE посетете parkside-diy.com
За Kaufland България
Kaufland България е лидер в сектора на търговията с годишен оборот от близо 1,9 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с екип от над 6 500 служители. През 2023 г. компанията разполага с 63 хипермаркета в 35 града. От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с общи инвестиции от 1,9 млрд. лв. Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото „Действията носят промяната“ се ангажира с различни социални и екологични дейности – от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата.
За Лидл България
Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа. Част e от немската Schwarz Gruppe и присъства в 31 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 120 магазина в 53 града и над 4000 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели, наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена, и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители и партньори.