27 Октомври 2020г.
След като внедри нови стандарти в изложбената индустрия, Интер Експо Център продължава да развива платформата си
В началото на октомври Интер Експо Център отвори вратите си за първото професионално бизнес изложение в България за втората половина на 2020г. Събитието се проведе успешно, при спазване на всички изисквания на българските здравни власти във връзка с COVID – 19. Организаторите създадоха нови стандандарти в изложбената индустрия. Въведени бяха и допълнителни мерки, контролиращи човекопотока. Чрез тях се създаде сигурна и безопасна за специалистите от медицинския, денталния и дерматологичния сектор на изложение БУЛМЕДИКА/БУЛДЕНТАЛ/ДЕРМА & ЕСТЕТИКА. Силното българско и чуждестранно присъствие доказа, че представителите на сектора имат нужда от пряк контакт, а B2b изложенията са местата, осигуряващи условия за пълноценно развитие на бизнеса в безопасна среда.
След първото успешно бизнес изложение у нас, точно седмица остава до второто. Отново ще се проведе в Интер Експо Център. От 4 до 7 ноември международният изложбен център събира хранително-вкусовия сектор на МЕСОМАНИЯ, СВЕТЪТ НА МЛЯКОТО, БУЛПЕК, ИНТЕРФУД & ДРИНК И САЛОН НА ВИНОТО. „Всяко начало е предизвикателство. Но по-голямо предизвикателство е да бъдат изпълнени очакванията на аудиторията след това. Затова по време на предстоящите изложения ще надградим предприетите мерки и ще развием стандартите, които наложихме“, коментират организаторите.
В следващите редове Ви запознаваме накратко с предприетите мерки.
Интелигентно управление на вентилационните системи
Интер Експо Център е проектиран за провеждането на специализирани изложения с всички условия. След провеждането на първото бизнес изложение, изложбеният център още веднъж доказа, че е място, което при създалите се условия гарантира сигурна и здравословна среда. Наред с мерките, предприети след указанията на здравните власти, изложбеният център е разработил и допълнителни свои вътрешни „Правила и мерки“. Осигурено е интелигентно управление на вентилационните системи в изложбените зали, благодарение на което се гарантира доброто проветряване. Големият обем на въздуха в изложбените халета, които са с височина над 10 м, е още една предпоставка за сигурна и безопасна среда във всеки един момент от провеждането на бизнес форумите.
Развитие на дигиталните канали
Пандемичната обстановка провокира човечеството да използва пълноценно дигиталните канали. „Съзнавайки потенциала и важността на социалните мрежи и онлайн рекламата, ние предприехме ускоряване на развитието си в дигиталната среда“, коментират от Интер Експо Център. Сред стъпките са насърчаването на регистрирането онлайн, изграждането на дигитален каталог с фирмите участници и виртуална указателна карта и други.
Без струпвания на много хора на едно място
За разлика от събитията с масов характер, като концертите, които събират по едно и също време на едно и също място голям брой хора, изложенията позволяват поетапно управление и насочване на човекопотока. По този начин няма възможност от струпвания и се подсигурява свободното движение при спазване на всички разписани от властите мерки.
Crowd management
„За да се избегне възможността за струпване и опашки на входовете на Интер Експо Център и гарантиране на гладкото придвижване на посетителите, вече внедрихме „умно въвеждане“ на входа на залите, което да контролира човекопотока”, коментират организаторите. За целта е създадена система на Crowd management. Тя осъществява входно-изходния режим – чрез обозначаване на всички входове и изходи и указване на посока за движение на посетителите, както и чрез използването на технологиите за мениджмънт на достъп.
Отстояние между щандовете
Тъй като изложенията имат за основна цел създаването на бизнес контакти с акцент бизнес комуникацията и обмяната на опит и знания, организаторите могат да контролират и изискванията за минимално отстояние между хората. При поектирането на площоразпределението е увеличен размерът на пътеките между щандовете за осигуряване на необходимата безопасна и комфортна дистанция между участниците в изложбите.
Строг контрол при почистването
Като мярка на превенция, разработените „Вътрешни правила и мерки“ препоръчват участниците да не се здрависват, а изложителите да регулират човекопотока на щанда си. Допълнителна мярка е и строгият контрол при почистването и достъпността до дезинфекциращи средства.
Още в началото на месец октомври, при спазване на всички правила и изисквания, международните бизнес изложения доказаха, че създават безопасна и здравословна среда за развитие на икономическите сектори. Затова с интерес следим бизнес-екосистемата, която от 4 до 7 ноември МЕСОМАНИЯ, СВЕТЪТ НА МЛЯКОТО, БУЛПЕК, ИНТЕРФУД & ДРИНК И САЛОН НА ВИНОТО ще създадат за хранително-вкусовия сектор в Интер Експо Център.