15 Ноември 2019г.
Най-големият онлайн търговец за домашен декор и обзавеждане в Източна Европа Vivre следи в реално време развитието на кампанията Black Friday, която започна на 14 ноември вечерта едновременно на всички 9 пазара, в които Vivre оперира. Само за първите два часа от Black Friday платформата е посетена от 100 000 различни потребители, 28% от трафика е от персонални компютри, а 72% - от мобилни устройства. Пиковият трафик е достигнат в 20:00 часа, а „златната минута“ е била в 20:28 с направени 104 поръчки.
За първия час на кампанията са направени 3 000 поръчки със средна стойност на кошницата от над 100 евро. Най-успешният продукт за старта на кампанията беше диван, чийто запас от над 100 бройки бе изчерпан само за 16 минути. Както общият обем на потребителите на уебсайта, така и броят на посетителите в реално време през първите часове на кампанията, се удвоиха в сравнение със същия период на миналата година. Най-продаваният продукт до момента е комплект от 5 картини с над 1365 направени поръчки на обща стойност 11.164 Евро. Категориите, които генерират най-ного поръчки, бяха мебели, килими, лайфстайл, спални и кухненски аксесоари.
„Black Friday стартира преди 12 часа и направените поръчки са на стойност 2,2 милиона евро. Стойността на продажбите за тези начални 12 часа надхвърли тази от целия първи ден на събитието през 2018, освен това са привлечени 10 000 нови клиенти, а до края на кампанията очакваме да имаме 30 000 нови клиенти“, коментира Юлиян Вегес, вицепрезидент на отдел маркетинг във Vivre.