08 Март 2024г.
Компанията дарява средства, събрани от рециклирането на коледния каталог на компанията
София, 8 март 2024 г. По повод Международния ден на жената Осми март Lilly Drogerie, веригата, която със своите над 100 магазина у нас помага на жените да бъдат още по-красиви, реши да подкрепи момичетата в техния избор на кариера чрез дарение по проекта на Prepodavame.bg „Професии на XXI век” – кариерно ориентиране за млади момичета“.
За реализирането на осмомартенското дарение Lilly Drogerie избра за свой партньор фондацията„Заедно в час“ (част от която е Prepodavame.bg – най-бързо растящият сайт със съвременни ресурси за учители на български език) с цел създаването на материали за кариерно ориентиране със специфична насоченост към млади момичета, на които предстои да вземат своето решение за бъдещия си професионален път.
Част от мисията на Lilly Drogerie е да развенчава стереотипите – не само за женската красота, но и за ролите на жената. Когато на младите момичета им липсват достатъчно ярки примери за професионална реализация на жени, те могат да изберат стереотипна женска професия. А това ограничава избора им. И затова ритейлърът им помага да се информират и да планират по-добре своето бъдеще.
Всъщност дарението има двойна кауза – то не само овластява младите жени в техния кариерен избор, но средствата за него са набрани чрез рециклирането на коледния хартиен каталог на Lilly Drogerie с грижа за опазването на околната среда. В края на всяка година веригата насърчава своите клиенти да върнат каталога, за да може да се рециклира. Тази кауза е традиционна за компанията в България вече от няколко години.
За Lilly Drogerie
Веригата от дрогерии отваря своя първи магазин в България през 2010 г., а днес посреща клиенти в над 100 обекта в цялата страна, където предлага декоративна и бяла козметика, био продукти, всичко за косата, продукти за майката и бебето, аксесоари, битова химия, хранителни добавки и др. Lilly Drogerie разработва свои собствени търговски марки, като така постига оптимално съотношение на качество и цена. Сред тях са VELNEA (гама от продукти за цялото семейство); Mamma&Baby (бебешка козметика и аксесоари); VZK (специална грижа за кожата); Dent-a-dent (устна хигиена);21 Cosmetics (лакове за нокти) и др. Веригата развива успешно своите програми за лоялност – Lilly Club и Mamma&Baby Club.
За „Заедно в час“
Фондация „Заедно в час“ е създадена през 2010 г. с мисията да осигури равен достъп до качествено образование за всяко дете в България. Над 10 години фондацията привлича и обучава успешни млади хора с лидерски потенциал и им осигурява работа в училища-партньори. Тези учители променят живота учениците чрез образованието. През 2020 г., фондацията стартира новата си програма “Училища за пример”, която представлява 2-годишно преживелищно обучение за цели училищни екипи. Участниците в програмата надграждат управленските си и педагогически практики. „Заедно в час” е създадена по идея и с подкрепата на фондация „Америка за България“ и е част от международната мрежа Teach For All, чийто подход се прилага в 62 страни на шест континента.