В myPR.bg над 900 PR и рекламни агенции публикуваха над 10 000 прес съобщения. Какво предлага myPR.bg?

затвори

Личният пример - част от корпоративната социална отговорност

26 Април 2017г.

  • Pin It

До колко реалистично е големите компании да бъдат социално-отговорни и да помагат на обкръжаващото ги общество? Можем ли да се поучим от тях ние самите, като хора и да вземем пример от дейността им? Всички тези въпроси са достигнали и до екипа на компанията The Blueprint, чиито екип искрено вярва, че понякога дори по-малките могат да дадат пример на по-големите.

Отдаден на тази идея, изпълнителният директор на The Blueprint за България Андрю Морис за втори пореден път се включи в благотворителната кампания Holiday Heroes, за която у нас се разбира повече в навечерието на големи християнски празници. Той и екипът му с удоволствие взеха участие в инициативата, която осигурява продукти от първа необходимост на нуждаещи се, защото вярват, че всяка една протегната ръка може да бъде чудото, от което някой се нуждае. Професионалистите на фирмата са убедени, че с доброта в сърцето и с искрено желание всеки човек може да бъде полезен на останалите, а за частните компании това трябва да бъде една искрено поета отговорност, за която те да се грижат с удоволствие непрестанно, не само през празничните дни. „Връщам се отново тук, за да помогна. Работата продължава, а тя е вълнуваща – вълнуващо е да помагаш на хора, особено по Коледа и Великден. Работата ми като доброволец ме кара да се чувствам добре, а това е нормално за всеки човек. Разбира се, не съм само аз – тук има още толкова много хора, отдадени на каузата да помогнат на другите. Именно затова работата ми допада и смятам, че е много важна“, споделя самият Андрю Морис. Той допълва, че оценява изключително много това, което хората от инициативата на Holiday Heroes правят, както и начинът, по който се случва – предлаганата от тях помощ, която съвсем реално достига до хората. Поставен на линията по организация като човек, пълнещ кашоните за нуждаещите се с хранителни продукти, г-н Морис каза, че това, което прави, не е тежко, но се чувства отговорен за това, което върши, тъй като знае, че то ще бъде от полза на някого в нужда. За него е радващо, че в инициативата се включват все повече хора, които наистина се раздават с удоволствие за каузата и атмосферата по време на работа е повече от приятна. Запитан какво би отговорил на свой приятел, поискал да знае какво е правил през деня, той отговори: „Помощ. Помагам на хората, поне така искрено се надявам. Затова го правя“.

Затова може би е редно да се замислим – всички ние. Не само директорите на големи компании, не само хората, които са избрали ежедневно да помагат, но и всички останали, които всъщност не се усещаме податливи на толкова много социални каузи. Да помислим колко много може да означава една подадена ръка и как всъщност това е начинът, по който бизнесът да се почувства искрено полезен за хората - да бъде сигурен, че доброто начало е реално и постижимо.

 

За да видите видеото, трябва да имате инсталиран Flash Player 9.

 

Още новини от Бизнес

RSS виж всички

Химикотехнологичният и металургичен университет и Българската търговско-промишлена палата подписаха споразумение за сътрудничество

Според сключеното споразумение Химикотехнологичният и металургичен университет ще съдейства на Палатата, като ще предоставя лабораториите си за изследвания на фирми, както и ще увеличава местата за прием в специалности, за които има недостиг на кадри на пазара на труда.

Picmiller и FIABCI обявиха началото на своето глобално партньорство

Picmiller и FIABCI обявиха началото на своето глобално партньорство

Преференциални условия за ползване на онлайн платформата от всички брокери, членове на FIABCI по света - Picmiller, пести време, намалява разходите и увеличава приходите.

Енергийна ефективност в промишлеността - Семинар

На 24 ноември 2017 г. ЧИЕЦ организира семинар, на който ще представи най-интересните резултати от проекта EU-MERCI.

НАД 2 МИЛИОНА ДУШИ СА ПЪТУВАЛИ С WIZZ AIR ОТ И ДО БЪЛГАРИЯ ОТ НАЧАЛОТО НА ГОДИНАТА

НАД 2 МИЛИОНА ДУШИ СА ПЪТУВАЛИ С WIZZ AIR ОТ И ДО БЪЛГАРИЯ ОТ НАЧАЛОТО НА ГОДИНАТА

НАД 2 МИЛИОНА ДУШИ СА ПЪТУВАЛИ С WIZZ AIR ОТ И ДО БЪЛГАРИЯ ОТ НАЧАЛОТО НА ГОДИНАТА. Компанията пуска 4 нови маршрута през 2018 г.

AFI KLM E&M сключи няколко договора за поддръжка и ремонт на авиоизложението в Дубай 2017

AFI KLM E&M сключи няколко договора за поддръжка и ремонт на авиоизложението в Дубай 2017

По време на авиоизложението в Дубай през ноември 2017 г., компанията за поддръжка и ремонт AFI KLM E&M обяви, че са подписани няколко договора за поддръжка и ремонт с компаниите Gulf Air, Kuwait Airways, Air Arabia и Saudia.

Абонамент за RSS новини