В myPR.bg над 900 PR и рекламни агенции публикуваха над 10 000 прес съобщения. Какво предлага myPR.bg?

затвори

L’OREAL е постигнала 67% по-малко вредни емисии и 29% ръст на производството

20 Април 2017г.

  • Pin It

Френският козметичен гигант L'Oreal Group е преизпълнил плановете си за устойчиво развитие. Днес компанията публикува своя годишен доклад по програмата „Споделяме красотата с всички“ (Sharing Beauty with All). Резултатите показват значителен прогрес. Компанията е намалила вредните емисии на своите фабрики и дистрибуторски центрове с 67% в сравнение с 2005 г., като същевременно е увеличила производството си с 29% за същия период.

L'Oreal Group обяви, че планира да работи още по-усилено в посока минимизиране на своя екологичен отпечатък и да продължи борбата си с климатичните промени. Новината бе обявена на фона на обезпокоителните данни за все по-сериозни последствия от промените в климата, които засягат дори козметичната индустрия.

„Промените в климата са факт и това се отразява на най-уязвимите по нашата верига, например растениевъдите и производителите на някои от естествените съставки за нашите продукти като масло от ший от Буркина Фасо или арганово масло от южно Мароко“, каза Александра Палт, директор „Устойчиво развитие“ в L'Oreal.

„Необходими са спешни действия. След като реализирахме половината от нашите амбиции със срок 2020 г., ние ще удвоим усилията си за намаляване на отпечатъка, който оставаме върху околната среда, и за постигане по-устойчиво производство и иновации“, допълни тя.

Устойчиво производство: прилагане на нисковъглеродения модел

Чрез намаляване на емисиите на своите фабрики и дистрибуторски центрове с 67% в сравнение с 2005 г., L'Oreal е успяла да преизпълни целите си за 60% намаляване на емисиите CO2 четири години по-рано от предвиденото, като същевременно е увеличила производството си с 29% за същия период.

Освен това в края на 2016 г. Групата вече има 15 промишлени обекта, които са постигнали въглеродна неутралност.

Тези изключителни резултати са признати от CDP, независима международна организация, която оценява екологичните показатели на компаниите по света. През 2016 г. от почти 3000 оценявани компании, L'Oreal е една от двете фирми в света, постигнали най-добрата оценка „А“ по три ключови критерия: защита на климата, устойчиво управление на водите и борба срещу обезлесяването.

Устойчиви иновации: постепенно подобряване на всички нови продукти

До 2020 г. L'Oreal е поела ангажимент за подобряване на екологичния и социалния профил на 100% от своите нови и обновени продукти. Това означава, че потребителите от цял свят могат да бъдат сигурни, че всеки нов продукт на L'Oreal, който купуват, е с подобрено въздействие върху околната среда и обществото.

Този ангажимент се отнася за всички марки на L'Oreal и 82% от продуктите, пуснати през 2016 г. (74% през 2015 г.) вече показват такова подобрение. Някои от новите продукти, които са в продажба от 2016 г., са с нива на биоразградимост над 98% – например: шампоаните и балсамите от новата серия Biolage R.A.W., както и шампоанът Ultra Doux 5 Plants на Garnier.

Докладът можете да изтеглите от тук: sharingbeautywithall.loreal.com/results

Още новини от Бизнес

RSS виж всички

Международният технически панаир с 20% ръст

Международният технически панаир с 20% ръст

Общо с 20% повече са изложбените площи, ангажирани до момента за предстоящия Международен технически панаир в Пловдив.

TELUS International придобива ирландската компания Voxpro

TELUS International придобива ирландската компания Voxpro

Новото глобално партньорство ще подобри предлагането на висококачествено обслужване за клиенти от бързо развиващата технологична индустрия, туристическия сектор, както от сферата на здравеопазването

Карлсберг Груп публикува резултати за първата половина на годината

Значителен ръст на оперативната печалба и паричния поток, по план с ключовите приоритети за цялата 2017

РЕКЛАМНИ МАТЕРИАЛИ ХАРТИЕН ИЛИ ДИГИТАЛЕН КАЛЕНДАР? КОЙ ДА ИЗБЕРЕМ?

РЕКЛАМНИ МАТЕРИАЛИ ХАРТИЕН ИЛИ ДИГИТАЛЕН КАЛЕНДАР? КОЙ ДА ИЗБЕРЕМ?

Дали хартиеният или дигиталният календар е по- разпостранен и предпочитан от масата хора, това е въпрос, чийто отговор варира. На кратко – всичко зависи от предпочитанията на хората.

Samsung с две престижни награди EISA 2017-2018

Samsung обяви, че Европейската асоциация за образ и звук (EISA – European Imaging and Sound Association) е наградила компанията с две престижни отличия в следните две категории: Best Smartphone 2017-2018 и Smart TV 2017-2018.

Абонамент за RSS новини