В myPR.bg над 900 PR и рекламни агенции публикуваха над 10 000 прес съобщения. Какво предлага myPR.bg?

затвори

ЛИДЛ БЪЛГАРИЯ ЗАРИБЯВА БЪЛГАРСКИ РЕКИ С 50 000 МЛАДИ БАЛКАНСКИ ПЪСТЪРВИ

15 Юни 2017г.

  • Pin It

 

 Лидл България ще зариби български реки с 50 000 млади балкански пъстърви. Основната цел на кампанията „Дай шанс на Балканката“, която стартира през 2013 г., е да допринесе за запазване на биологичното разнообразие в българските реки и да защити един от най-бързо изчезващите видове в Европа – балканската пъстърва. Тази година Лидл България ще организира две зарибявания с нови 50 000 балканки в реките Чая и Искър, съответно на 17 и 24 юни.
Инициативата е част от цялостната политика на компанията за устойчиво развитие и опазване на околната среда. И тази година, търговската верига ще си партнира с Риболовен клуб „Балканка“, като заедно с техни екипи ще бъдат организирани две събития по зарибяване. Първото ще се проведе на 17 юни (събота), при река Чая (Асеновград), като ще бъде придружено и от почистване на реката в частите, в които ще бъдат пуснати балканките. Второто зарибяване ще се проведе на 24 юни (събота), при река Искър (Самоков).
„Грижата за околната среда е един от основните приоритети в рамките на корпоративна социална отговорност на Лидл България. През последните години с кампанията „Дай шанс на Балканката“ постигнахме много добри резултати и получихме широка подкрепа от обществото: Lidl зариби над 50 водоема с повече от 212 000 балканки. Тази година в инициативата ще се включат активно и нашите служители заедно с техните семейства“, заяви Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Лидл България.

 
„Лидл България е сред най-големите зарибители с балканска пъстърва у нас през последните години. Радваме се, че компанията прояви траен интерес в опазването на застрашената у нас балканска пъстърва, а резултатите са повече от показателни. Мониторингът ни показва, че на повечето места зарибените балкански пъстърви са се приспособили успешно към новото си местоживеене, което е довело до нарастване на популацията им” , заявиха от Риболовен клуб „Балканка“.
Всеки, който желае може също да се включи в двете събития по зарибяване. Повече информация за програмата и началните часове може да бъде открита на официалната Фейсбук страница на Лидл България: www.facebook.com/lidlbulgaria.
Кампанията "Дай шанс на Балканката" е носител на поредица награди – Български форум на бизнес лидерите (2015 и 2016 г.), Eventex (2015 г.), "Златно сърце" на сп. "Business Lady" (2014 г.) и „Най-зелените компании в България“ на b2b Media (2014 г.).

Още новини от Бизнес

RSS виж всички

НЕЗАВИСИМОСТТА НЕ МОЖЕ ДА СЕ КУПИ НА КИЛОГРАМ ОТ МАГАЗИНА

НЕЗАВИСИМОСТТА НЕ МОЖЕ ДА СЕ КУПИ НА КИЛОГРАМ ОТ МАГАЗИНА

Приветствие на инж.Ваня Тучева, Председател на УС на сдружение АСОЦИАЦИЯ ЗА ИЗПОЛЗВАНЕ НА ИНФОРМАЦИОННИТЕ ТЕХНОЛОГИИ ОТ ЗЕМЕДЕЛСКИТЕ ПРОИЗВОДИТЕЛИ В БЪЛГАРИЯ по случай националният празник 22 Септември.

България на световната карта на луксозни имоти

България на световната карта на луксозни имоти

Най-голямата платформа за луксозни имоти в света Luxury Portfolio избра България, за да представи за първи път в света тазгодишния Global Luxury Report.

WIZZ AIR ВЪВЕЖДА НОВА УЕБ УСЛУГА – СЪВЕТНИК ЗА ПЪТЕШЕСТВИЯ TRIP PLANNER

WIZZ AIR ВЪВЕЖДА НОВА УЕБ УСЛУГА – СЪВЕТНИК ЗА ПЪТЕШЕСТВИЯ TRIP PLANNER

Пътниците ще открият нови идеи за уникални и вълнуващи дестинации от мрежата авиокомпанията - Wizz Air.

WIZZ AIR ДОБАВЯ НОВА СЛЪНЧЕВА ДЕСТИНАЦИЯ КЪМ ПОЛЕТИТЕ СИ ОТ СОФИЯ

WIZZ AIR ДОБАВЯ НОВА СЛЪНЧЕВА ДЕСТИНАЦИЯ КЪМ ПОЛЕТИТЕ СИ ОТ СОФИЯ. От март месец компанията ще стартира най-новия си маршрут: София – Малага

Детският часовник MyKi проби в Дания, Латвия и Южна Африка

Детският часовник MyKi проби в Дания, Латвия и Южна Африка

Броят на продадените часовници, които са разработка на българската компания Алтерко Роботикс, вече надхвърля 100 000

Абонамент за RSS новини