29 Октомври 2021г.
Гарантираният, непрекъсваем интернет, както и достъпът до сървърната инфраструктура или облачната платформа са критично важни за бизнеса
„През 2021 г. киберсигурността се превърна във всекидневен проблем за бизнеса. Пандемията принуди компаниите да създадат условия за работа от разстояние и да изнесат част от процесите си извън облачните платформи и защитените офис мрежи.
Днес данните на повечето компании остават силно уязвими. По последни данни от проучвания само 5% от фирмените данни са правилно защитени, а кибератаките се увеличават всеки ден. За да противодействат на такъв род злонамереност, компаниите е наложително да направят информираността, превенцията и най-добрите практики за сигурност част от своята култура. Това е единственото решение.
Тук е ролята на компании като Нетера. Повече от 25 години ние сме притегателно място за технологични експерти и нашата роля е да помагаме на бизнесът да възприема и интегрира новите технологии“, коментира Сергей Бурушкин – продуктов мениджър и ръководител на група „Пазарни сегменти“ в Нетера, по време на конференцията BalRec 2021.
Той подчерта, че гарантираният, непрекъсваем интернет, както и достъпът до сървърната инфраструктура или облачната платформа са критично важни за бизнеса в наши дни. Тази нужда става все по-осъзната и все повече компании се обръщат към Нетера за цялостно решение за свързаност и киберсигурност.
„Управлението на тези услуги по правилния начин, често е предизвикателство за IT звената в организациите, ето защо ние сме готови да предоставим и необходимите технически експерти, които да правят това вместо тях, така че компаниите да използват максимално своите вътрешни ресурси в посока бизнес проекти“, допълни Сергей.
Гледайте цялото му участие в конференцията тук.
За Нетера
Нетера е независим глобален доставчик на телекомуникационни услуги. Компанията си партнира както с най-големите световни компании, така и с малкия и среден бизнес. Нетера предоставя международна свързаност, дейта център услуги, управлявани мрежови услуги и сигурност повече от 25 години.
Компанията притежава и управлява 4 дейта центъра и собствена глобална мрежа с точки на присъствие в над 35 държави. Общият показател за удовлетвореност на клиентите на Нетера (CSAT) е 88%, което е рекордна стойност за сектора на телекомуникациите, а 71% от клиентите на Нетера биха препоръчали услугите ѝ на свои колеги или бизнес партньори (Net Promoter Score), което поставя компанията в Топ 1% от най-добрите телекоми в света.
Портфолиото от услуги на Нетера включва:
- Напълно управляван бърз и сигурен интернет достъп с поддръжка 24 * 7 - DIA, броудбанд, международна свързаност, инфраструктура
- Дейта център услуги в 4 собствени центрове за данни, клас Tier III - СДЦ
- Управлявани ИТ услуги, бекъп като услуга, сървъри под наем и гъвкави облачни услуги – Клаудуер
- Защита от DDoS атаки
- Глобална платформа за обмен на данни – NetIX
- Сателитни услуги - София и Тракия телепорт
- IPTV и платформа за разпространение на аудио-видео съдържание - Нетера.ТВ
- GPS система за проследяване на превозни средства – Нетфлийт