29 Септември 2023г.
Kaufland трайно сваля цените на над 150 млечни продукта и на над 350 нехранителни артикула до края на месеца (козметика, перилни и почистващи препарати). От неделя, 1 октомври, до 31 октомври, всеки клиент на най-големия ритейлър в България ще може да се възползва от предложенията във всеки един от 63-те магазина в цялата страна. В месечното намаление на цените са включени продукти от доказани български производители, както и от собствените марки на Kaufland – „Брей!“ и „K-Classic.“„Предоставянето на качествени продукти на достъпни цени е нашият основен приоритет“, заяви Ялчин Джем, търговски директор на Kaufland България и член на УС. „Всеки ден анализираме огромно количество информация за потребителските нагласи и се стремим да предложим на българския потребител възможно най-актуалните и изгодни оферти. Развиваме собствените си марки, между които и собствената българска марка „Брей!“, следим нуждите на клиентите си и полагаме усилия да отговаряме на техните очаквания по най-добрия възможен начин“, добави още той.
Kaufland разширява подкрепата си за българското семейство като предлага на трайно намалена цена над 350 нехранителни продукта за дома. Нежна грижа за тялото, разнообразие от почистващи и перилни препарати, шампоани, сапуни, паста за зъби, стилизиращи продукти за коса, козметика за нея и него са само малка част от многообразието на артикули, които могат да бъдат намерени изгодно в хипермаркетите на ритейлъра.
Kaufland България традиционно предлага разнообразни седмични продуктови промоции, с които подпомага българските домакинства да оптимизират своя бюджет, като едновременно с това осигурява качествени продукти на достъпни цени и подкрепя здравословния начин живот на хиляди българи.
Всички предложения могат да бъдат разгледани на: https://www.kaufland.bg/broshuri.html
За Kaufland България
Kaufland България е лидер в сектора на търговията с годишен оборот от близо 1,9 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с екип от близо 6 900 служители. През 2023 г. компанията разполага с 63 хипермаркета в 35 града. От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с общи инвестиции от 1,9 млрд. лв. Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото „Действията носят промяната“ се ангажира с различни социални и екологични дейности – от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата.