12 Септември 2023г.
Office 1 и Kaufland България стартират първото по рода си „Подвързване на колела”. От 15 до 21 септември специалният бус на Office 1 ще посети седем столични хипермаркета на ритейлъра, за да помогне на учениците с подвързването на учебниците за новата учебна година.
Първата локация, която специалният бус на Office 1 ще посети, е филиалът на веригата в кв. „Дружба“ (ул. Хайделберг 1) на 15 септември (петък). Всички жители на столичния квартал ще могат да се възползват от специалната инициатива и да подвържат своите учебници с помощта на Office 1 в удобно за тях време от 11:00 до 19:30 ч. Кампанията продължава към филиала на ритейлъра в кв. „Горубляне“ (бул. „Владичина ливада“ 2), а след това, от 17 до 20 септември, ще посети хипермаркетите в кварталите Младост 3, Малинова долина и Витоша. Инициативата ще приключи на 21 септември във филиала на кв. „Надежда“ (ул. „Хан Кубрат“ 61). Специалният бус ще бъде на всяка една от локациите между 11:00 и 19:30 ч.
Благодарение на специалната машина за подвързване на Office 1, Colibri e-Leonardo, подвързването отнема само 20 секунди, което може да бъде направено в 4 различни формата. Всички подвързии са с антибактериално покритие на марката Colibri, напълно екологични и могат да се рециклират на 100%, запазвайки всичките си характеристики за висока устойчивост. Изцяло безопасни са както за големи, така и за малки деца. Сертифицирани са като напълно безвредни и не съдържат токсични вещества, а повърхността им може да бъде почистена със спирт или дезинфектант. Производството на 1 кг подвързии елиминира 3 кг CO2 от нашата атмосфера.
За Kaufland България
Kaufland България е лидер в сектора на търговията с годишен оборот от близо 1,9 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с екип от близо 6 600 служители. През 2023 г. компанията разполага с 63 хипермаркета в 35 града. От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с общи инвестиции от 1,9 млрд. лв. Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото „Действията носят промяната“ се ангажира с различни социални и екологични дейности – от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата.