В myPR.bg над 900 PR и рекламни агенции публикуваха над 10 000 прес съобщения. Какво предлага myPR.bg?

затвори

Карлсберг България и Екопак България организират кампания Заедно за природата в София

07 Юни 2017г.

  • Pin It

На 11 юни в София Карлсберг България и Екопак организират мащабна кампания за насърчаване на разделното събиране на бирени опаковки и рециклирането им. Инициативата е под наслов “Заедно за природата!” и е част от политиката на Карлсберг България за устойчиво развитие и корпоративна социална отговорност. Нейната цел е да насочи общественото внимание към ползите от разделното събиране, рециклирането, екологичния начин на живот и отговорното поведение към околната среда.
В неделя в Княжеската градина в София от 18:00 ч желаещите могат да върнат минимум 10 стъклени, пластмасови бутилки от бира и кенове за рециклиране. Първите 2000, включили се в инициативата, ще получат еднократно 3 бутилки Пиринско Младо пиво*, а останалите 2000 – еднократно талон за наливна бира Пиринско пиво, на което могат да се насладят по време на събитието. Екипът на Карлсберг България призовава столичани и гости на града да донесат максимален брой опаковки от бира, независимо от тяхната марка, за да покажат своята загриженост към природата и да подпомогнат усилията на компанията за подобряване на екологичния отпечатък на всяко домакинство. Екопак България ще организира разделното им събиране и рециклиране, а техен екип ще запознае посетителите с ползите за околната среда, както и как всеки може да даде своя принос за опазването на природата чиста в ежедневието си.
От 18:45 ч за гостите на събитието ще пее група Д2.
„Едни от основните ни приоритети в Карлсберг България са устойчивото развитие и опазването на околнта среда. За да насърчим разделното сортиране на бирени опаковки, започнахме дългосрочна разяснителна кампания за ползите от рециклирането. Миналата година проведохме първото събитие в Шумен и събрахме над 10 000 бирени опаковки, което е огромен успех. Срещнахме голям интерес и ентусиазъм от страна на местните жители. Това ни увери, че хората искат да живеят екологично и желаят да научат как могат да го направят. Сигурни сме, че събитието в София също ще пожъне успех и ще се посрещне добре от столичани“, каза Бранимир Братанов, маркетинг директор на Карлсберг България.
Инициативата в София е част от дългосрочна национална кампания на Карлсберг България, в рамките на която ще се проведат серия от събития в избрани градове в страната, които насърчават разделното събиране на бирени опаковки, разумното използване и опазване на природните ресурси.

###
Бележки за редактора:
*Всеки жител на град София е поканен да донесе максимално количество стъклени, пластмасови бутилки от бира и кенове за рециклиране (без значение от конкретната марка или цвят на опаковката) и в замяна може да получи еднократно 3 бутилки Пиринско Младо пиво или талон за наливно Пиринско пиво, валиден в рамките на събитието на 11 юни.

За Карлсберг България
Продуктовото портфолио на компанията включва разнообразие от първокласни бири – националните Шуменско и Пиринско, международните марки на компанията Carlsberg и Tuborg, чешката Budweiser Budvar, немската пшеничена бира Erdinger и белгийската крафт бира Grimbergen. Карлсберг България предлага на нашия пазар и сайдера Somersby в четири разновидности – ябълка, круша, къпина и боровинка.

За Карлсберг Груп
Карлбсерг Груп е една от водещите пивоварни компании по света, с голямо портфолио от бирени брандове и други напитки. Марките Carlsberg, Baltika и Tuborg са сред най-големите бирени марки на Европа. 42,000 души работят в компанията, а продуктите й се продават на 150 пазара по света. През 2016 година Карлсберг Груп продаде 117 милиона хектолитра бира, което се равнява на 35 милиарда бирени бутилки.

За Устойчивото развитие в Carlsberg Group
Основен елемент в стратегията на Carlsberg Group за устойчиво развитие е интеграцията й в бизнес политиката на компанията. Разбирането за устойчив бизнес се внедрява в съществуващите бизнес процеси, развиват се политики, които да осигурят необходимите стандарти, търси се сътрудничество с външни партньори и се поставят глобални и местни цели, за да се подобри устойчивото представяне на компанията. Тук можете да намерите повече за принципите на устойчивото развитие на Carlsberg: www.carlsberggroup.com/sustainability

За допълнителни въпроси:
Николина Рускова
AMI Communications за Карлсберг България
02 989 5115 | 0892 256 188
nikolina.ruskova@amic.bg
 

Още новини от Бизнес

RSS виж всички

MULTIVAC на Compamed в Дюселдорф (Зала 8a, Щанд H01)

MULTIVAC на Compamed в Дюселдорф (Зала 8a, Щанд H01)

Тенденцията при медицинските продукти към по-голяма индивидуализация и продуктово разнообразие се задълбочава.

Нов самолет Embraer се приземи на Схипхол

Нов самолет Embraer се приземи на Схипхол

Това е още една важна стъпка в програмата на KLM Cityhopper за подновяване на флота. С тази нова машина, общият брой самолети Embraer на KLM стана четиридесет.

SALESFORCE АКАДЕМИЯ ОБУЧИ БИЗНЕСА ПО CRM

SALESFORCE АКАДЕМИЯ ОБУЧИ БИЗНЕСА ПО CRM

Стотици бизнес потребители от цялата страна се включиха в обученията по стратегически продажби и CRM в рамките на Лятната Salesforce CRM академия 2017, организирана от Некст Консулт през юли и август в пет български града.

„Герои в зелено“ на Пощенска банка участват в проект за облагородяване на град Самоков

През вчерашния ден екипът на Пощенска банка в Самоков подкрепи проект на Общината за облагородяване на зона за отдих в старата част на града. Доброволците активно се включиха в засаждането на млади дръвчета явор за празника на град Самоков.

DISCOVERY COMMUNICATIONS И TVR СКЛЮЧИХА СПОРАЗУМЕНИЕ ЗА ОЛИМПИЙСКИТЕ ИГРИ

Като допълнителен стратегически ход в осигуряването на уникално отразяване на Олимпийските игри, Discovery Communications обяви дългосрочното си партньорство с TVR, обществената телевизия в Румъния.

Абонамент за RSS новини