13 Юни 2022г.
На 17.06.2022г. в хотел Best Western Expo ще се проведе среща-семинар на тема: Как да отговорим на клиентските очаквания и да повишим продажбите на своите фотографски продукти?
Събитието ще бъде със специалното участие на г-н Марчело Страда, основател на Marcello Strada srl , както и водещи експерти в сферата на публичните комуникации, туризма, представители на бизнеса и институциите. Мероприятието е насочено към фотографи и собственици на фотографски ателиета, които създават продукти за крайни и бизнес клиенти.
Дневен ред:
10.00-10.15 – Регистрация и кафе-пауза
10.15-10.30 – Въведение и представяне на темата и на специалния гост от Италия, домакин на събитието - Мариан Велев
10.30-11.00 Кръгла маса – разговор с експерти какви са тенденциите при специалните събития, как да запазим по-дълго спомените на клиентите, чрез качествени и луксозни фотографски продукти. Възможности за корпоративен бизнес, специални лични събития, пътувания и др. Модерирана дискусия с участието на ПР експерти, фотографи, организатори на събития и представители на туристически бранш, индустрия на луксозни стоки/ услуги, институции.
11.00-11.15 Дискусия с публиката
11.15-12.30 Представяне на едно адаптирано, нишово решение за портфолиото на фотографските ателиета – достъпно и бързооперативно на българския пазар. Марчело Страда за тенденциите в Западна Европа, представяне на продуктово решение и демонстрация.
12.30-13.15 Обяд
13.15-15.30 Интерактивна сесия, по време на която участниците ще могат на място да създадат прототипни premium фотографски продукти в реална среда. За да се възползвате максимално от практическата демонстрация, носете 5 разпечатани снимки с размер 20х30cm или 20х40 cm.
15.30 Заключение и специална томбола с предметна награда - premium плот за изработване на твърди корици.
За регистрация - натиснете тук.
Марчело Страда създава надеждни, оперативни и лесни за работа решения, свързани със създаването на висококачествени фотокниги и албуми. Бизнесът му е базиран в Италия – страна символ на изключителен дизайн и опит в производството. От 2007 година насам опитът на М. Страда прави компанията му лидер в Европа и Близкия изток, а продуктите му се предлагат в 122 държави.