29 Март 2023г.
Ивелина Евстатиева поема управлението на отдел „Човешки ресурси“ на BILLA България. С близо двадесет годишния си опит в сферата, тя ще се фокусира върху стратегическото развитие на процесите и политиките на компанията, свързани с човешкия капитал.
Ивелина е заемала множество ключови управленски позиции в международни компании в различни сектори – телеком, финансов, технологичен, както и в сектора на бързооборотните стоки. Широката ѝ експертиза в сферата на човешките ресурси включва изграждане на ефективни организационни модели, стратегии за оценяване и развитие на висшия мениджмънт, разработване на програми за управление на човешкия ресурс и развитие на лидерските умения, както и създаване на стратегии за управление на промяната.
Със своите над 4 700 служители, BILLA България е един от най-големите работодатели в страната. В началото на годината компанията получи престижното признание „Top employer“ за България от международния институт Top Employers Institute, за своите постижения в областта на развитието на човешките ресурси. Със своя дългогодишен опит в сферата, Ивелина ще работи за надграждане на добрите работодателски практики, част от цялостната стратегия на компанията, фокусирана върху грижата за служителите и развитието на техния потенциал.
За REWE International AG
От своята централа във Винер Нойдорф REWE International AG управлява не само австрийския си бизнес с търговските марки BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA и ADEG, но също и международния ритейл бизнес на REWE Group (Организационно звено Handel International). Чрез марката BILLA компанията е представена в България, Чехия и Словакия; чрез дискаунтъра PENNY – в Чехия, Унгария, Италия и Румъния; чрез IKI – в Литва, и чрез веригата дрогерии BIPA – в Хърватия.
BILLA България е първата международна верига супермаркети на българския пазар, навлязла през 2000 г. с откриването на първия си магазин в София. Тя е представена в 46 града в страната с общо 148 търговски обекта, което я прави веригата с най-голям брой магазини в България. Компанията продължава да развива своята мрежа от супермаркети и да предоставя на клиентите си търсените от тях качествени и свежи месо, хляб, плодове и зеленчуци, деликатеси и всичко необходимо за ежедневното пазаруване на добри цени, отговарящи на индивидуалните възможности на всеки клиент.