В myPR.bg над 900 PR и рекламни агенции публикуваха над 10 000 прес съобщения. Какво предлага myPR.bg?

затвори

Грамажът при тениските и дали е определящ за качеството

21 Юни 2017г.

  • Pin It


Ако сте в бранша на производство на рекламни материали и в частност текстилни артикули – тениски, блузи с къс ръкав и яка, шапки, промоционални торби и пр., със сигурност сте срещали обозначенията с тегло на квадратен метър за различни артикули. Но какво точно стои зад обозначенията – 150/180/195 и т.н. гр. / кв. м.?

Когато говорим за грамаж на квадратен метър при промоционални текстилни материали, най-общо измерваме определено количество плат за дадена мерна единица пространство – за територията на Европа най-често кв. м.

 

 
Може би след горното разяснение, съвсем логично си задавате въпроса какво тегло гарантира покупката на качествена тениска? Отговорът на този въпрос е малко по-сложен и се определя от няколко фактора, които трябва да имате предвид при избора на тениски за персонализиране. В повечето случаи, ако искате да получите продукт, изработен от дебел и много плътен плат, най-виското ниво на промоционални тениски е обозначено с грамаж между 180 и 200 гр. / кв. м. Но ако целта ви е да направите забавна лятна тениска или голям брой тениски за спортно, музикално или друго масово посещаване събитие, 150 гр. / кв. м. ще ви бъдат напълно достатъчни.


Ако избера тениска с по-висок грамаж, това задължително ли означава, че ще получа качествен артикул?


  Отново, отговорът на този въпрос зависи изцяло от това какво очаквате от вашия промоционален продукт. Ако носите тениската ежедневно, тогава отговорът със сигурност е да, по-тежката и плътна материя ще издържи по-дълго на третиране с перилни препарати и излагане на други фактори при носене: разтягане, мокрене, излагане на различни температури, вятър и пр. Въпреки това ако смятате да облечете тениската един-два пъти, продукт с по-ниска плътност също ще ви бъде достатъчен. Имайте предвид, че е напълно възможно две рекламни тениски с еднакъв грамаж, да бъдат с различно качество! Причината за това е основно качеството на използваните материали, но също така и процеса на обработване при производство на самия артикул. За сравнение, можете да направите паралел между продуктите Keya MC 150, WCS 150 и продуктите на TH Clothes Sofia и Luanda.

      

 
Когато стане въпрос за качество, разполагме с много термини, но как всъщност можем да определим дали купуваме качествен продукт или не? Ако вземем например цената, тениска с известен бранд може да е отпечатана върху артикул 150 гр. / кв. м., но цената да е 10 пъти по-висока от промоционална тениска с грамаж 190 гр. Но дали в случая не си плащате за това, че артикулът е продаван от полулярен и разпознаваем, модерен бранд?

Според нас, тук отговорът е да.
Повечето хора разглеждат по-високия грамаж на рекламните тениски като свидетелство за по-високо качество. Грамажът отразява ли се върху цената на продуктите? Със сигурност. По-високият грамаж означава, че за производството на тениските е използвано по-голямо количество суров материал.

Как мога да се ориентирам в случай, че текстилните артикули, които гледам нямат информация за грамажа?

  В повечето случаи няма причина да не получите достъп до информация с грамажа на текстилните продукти, особено щом стане въпрос за промоционални тениски или блузи с къс ръкав. Възможните варианти са или продавачът да не разполага с тази информация или да се опитва да я скрие от вас.
Ако разглеждате тениска, за която не е предоставена информация с теглото на артикула, попитайте продавача. Ако отговорът е, че не разполагат с подобна информация или ако изобщо не получите отговор, това е повод за съмнение.
Надяваме се, че с тази статия сме дали отговор на някои от въпросите, които касаят грамажа на текстилни продукти и какво означава числото Х гр. / кв. м.

 

Още новини от Бизнес

RSS виж всички

НЕЗАВИСИМОСТТА НЕ МОЖЕ ДА СЕ КУПИ НА КИЛОГРАМ ОТ МАГАЗИНА

НЕЗАВИСИМОСТТА НЕ МОЖЕ ДА СЕ КУПИ НА КИЛОГРАМ ОТ МАГАЗИНА

Приветствие на инж.Ваня Тучева, Председател на УС на сдружение АСОЦИАЦИЯ ЗА ИЗПОЛЗВАНЕ НА ИНФОРМАЦИОННИТЕ ТЕХНОЛОГИИ ОТ ЗЕМЕДЕЛСКИТЕ ПРОИЗВОДИТЕЛИ В БЪЛГАРИЯ по случай националният празник 22 Септември.

България на световната карта на луксозни имоти

България на световната карта на луксозни имоти

Най-голямата платформа за луксозни имоти в света Luxury Portfolio избра България, за да представи за първи път в света тазгодишния Global Luxury Report.

WIZZ AIR ВЪВЕЖДА НОВА УЕБ УСЛУГА – СЪВЕТНИК ЗА ПЪТЕШЕСТВИЯ TRIP PLANNER

WIZZ AIR ВЪВЕЖДА НОВА УЕБ УСЛУГА – СЪВЕТНИК ЗА ПЪТЕШЕСТВИЯ TRIP PLANNER

Пътниците ще открият нови идеи за уникални и вълнуващи дестинации от мрежата авиокомпанията - Wizz Air.

WIZZ AIR ДОБАВЯ НОВА СЛЪНЧЕВА ДЕСТИНАЦИЯ КЪМ ПОЛЕТИТЕ СИ ОТ СОФИЯ

WIZZ AIR ДОБАВЯ НОВА СЛЪНЧЕВА ДЕСТИНАЦИЯ КЪМ ПОЛЕТИТЕ СИ ОТ СОФИЯ. От март месец компанията ще стартира най-новия си маршрут: София – Малага

Детският часовник MyKi проби в Дания, Латвия и Южна Африка

Детският часовник MyKi проби в Дания, Латвия и Южна Африка

Броят на продадените часовници, които са разработка на българската компания Алтерко Роботикс, вече надхвърля 100 000

Абонамент за RSS новини