17 Септември 2019г.
Discovery Channel разкрива нов облик, за да отбележи наследството на бранда, подчертавайки това какво стои зад ангажимента на компанията да доставя съдържание, което вдъхновява, информира и забавлява следващото поколение от запалени фенове. Обновяването на бранда подчертава глобалния обхват и силата на новите продукти да вдъхновяват глобалната публика да изследва света, както и да намира себе си чрез открития и вълнуващи преживявания.
Обновяването включва ново лого с въртящ се глобус в буквата „D” - изображение, което показва всеки континент, символизиращо присъствието на компанията по целия свят.
Видео: https://www.youtube.com/watch?v=dUjpKACILxk&feature=youtu.be
„Глобалното ребрандиране на Discovery отбелязва наследството на нашия бранд, като същевременно му дава ново значение за в бъдеще. От изключително значение за нас е това да напомним на зрителите си кои сме всъщност, докато ставаме все по-добри за следващите поколения. Глобусът винаги е бил в корените на Discovery и искаме нашите настоящи и бъдещи зрители да ни възприемат по този начин. Продължаваме да работим в посока иновации и да вдъхновяваме за нашето бъдеще, обслужвайки запалени фенове на всеки екран с нови продукти и услуги, за да им помогнем да открият своя свят като се стремим да подхранваме инерцията с това обновяване на канала, както и с нашите невероятни програмни акценти“, заяви Виктория Дейвис, SVP, генерален мениджър за Централна и Източна Европа, Средиземноморието и Централна Азия в Discovery Inc.
За да поддържаме новото усещане след обновяването на бранда и да продължаваме да очароваме зрителите с автентични истории, ребрандирането идва със серия от ново съдържание, базирано на пилърите на канала, като „Наука и природа“, „Турбо“, „Тежки професии“, „Оцеляване и приключения“ или „Скрити съкровища“, като същевременно излъчва поредици и известни личности на глобално ниво в мрежата, включително:
Закони на омразата – Тази документална поредица изследва една от най-изначалните емоции на човечеството.Чрез научни изследвания и истории от целия свят, поредицата задава въпроса: Откъде идва омразата? Как се разпространява? И как бихме могли да намалим разрушителната ѝ сила? Изпълнителният продуцент е признатият режисьор Стивън Спилбърг, поредицата проследява еволюционната основа на омразата и силното ѝ въздействие върху отделните личности и общности чрез историята.
Сезон 14 на Ловци на трофеи – Съвременният търсач на съкровища Дрю Причард е един от водещите търговци на архитектурни съкровища във Великобритания. „Ловци на трофеи“ следва пътешествието на Дрю по ширините на Обединеното кралство в търсене на странни и невероятни предмети, скрити съкровища и забравени скъпоценности.
Семейство в дивата природа – Изследователят Ед Стафърд е експерт в оцеляването сам в екстремни ситуации, успявайки да поддържа себе си жив в най-тежките условия. Може ли да направи същото, когато с него са съпругата и 2-гоишния му син? Семейство Стафърд прекарват месец на самотен пустинен остров в Индонезия в социален експеримент, за да видят какво наистина е необходимо на едно семейство, за да оцелее в екстремни условия. Имайки повече от един човек, за когото трябва да се грижи, „Семейство в дивата природа“ ще тества уменията на Ед до краен предел.
Сезон 15B и 15C на „Да продадеш колата си“ – Към опитния търговец на автомобили Майк Брюер се присъединява талантливия механик – Ант Анстед, в монументална моторна мисия: да открият и реставрират емблематични автомобили и да ги продадат в магазина си в Лос Анджелис.
Обновяването на бранда започна в Щатите през април 2019 сред телевизионните и дигиталните платформи на Discovery и продължава с региона на CEEMCA в средата на септември 2019.