13 Юли 2022г.
Компанията се класира на първо място в категория „Социален проект в отговор на криза“
DataArt получи поредното признание като водеща работодателска марка и компания, за която хората от екипа са основна ценност, по време на тазгодишното издание на наградите „B2B Media Awards”.
Компанията бе отличена в категорията „Социален проект в отговор на криза“ за своята поредица от инициативи, насочени към колегите от Украйна и целящи предоставяне на помощ и подкрепа в трудната ситуация, провокирана от войната.
„Войната в Украйна предизвика най-сериозната криза в историята на DataArt. Въпреки това, ние останахме верни на принципа „Хората са на първо място“ и насочихме огромна част от усилията си в това да окажем помощ и подкрепа на своите служители, намиращи се в Украйна, съдействайки им да се преместят, настанят и адаптират“, коментира Денис Юхно, управляващ директор на DataArt България, който прие наградата от името на целия екип.
Сред дейностите, които българският офис на компанията предприе и които бяха оценени от журито на B2B Media Awards, са: осигуряване на транспорт от границата на пристигащите колеги, помощ в намирането на квартира и битово устройване, 24/7 помощ и подкрепа, провеждане на глобални уебинари с психолог, организиране на благотворителни инициативи за набиране на средства и хуманитарна помощ, семейни събития с фокус върху децата и др.
“B2B media Awards” се провеждат за осма поредна година, като инициативата цели да отличи най-добрите компании, предприемачи и лидери в различни категории. Критериите, по които се оценяват проектите и компаниите, са свързани с устойчиво и иновативно поведение, оригиналност на идеите, ефективност от реализацията, новаторство по отношение на продуктите и услугите, а също и иновативност в начина, по който са били комуникирани сред широката общественост.