В myPR.bg над 900 PR и рекламни агенции публикуваха над 10 000 прес съобщения. Какво предлага myPR.bg?

затвори

Брифинг: 25 май - Брифинг в БТПП на тема: „Позицията на БТПП по Брекзит и очаквани последици”

28 Май 2017г.

  • Pin It

БТПП се старае да отговори на предизвикателствата на времето, като проучва и анализира всяка една предстояща промяна в кръга на икономическите интереси на България;
Едната насока е вътрешната икономическа обстановка, по която даваме предложения – в процеса на формиране на програмата на партиите преди време, а и сега по време на реализацията им;
Втората насоката е участието ни в международната търговия – като причината е, че България много разчита на интернационализацията. Износът като дял от БВП е над 60%. При наши проучвания фирмите показват, че изключително много разчитат на увеличаване на износа;
Брекзит е една възможност да подобрим резултатите от икономическото ни сътрудничество между България и Великобритания;
Окуражени сме от това, че един от изводите на британското проучване, е че те искат да се възползват от Брекзит за засилване на свободата на търговията;
Великобритания си остава сериозен финансов център, в който са концентрирани средства за инвестиции и се насочват към подходящи дестинации. Това, че не сме използвали възможностите както трябва е време да се коригира.
От нашето проучване, което сме правили проличава подценяване от страна на българския бизнес от ефектите от Брекзит и недооценяване на възможностите, които се създават от ситуацията.
Затова препоръчваме използването на разширения интерес към това какво ще се случи във Великобритания за създаване на нови възмжности за българската икономика и привличане на инвеститори от финансови центрове;
Това е два пъти по-наложително особено сега, когато инвестиционния интерес към България не е особено засилен;
Наблюдаваме ръст във вътрешното търсене и потребление – но това е далеч от очакванията за една икономика, която разчита на външния пазар. В този смисъл това представяне днес е част от усилиятата на БТПП за разширяване на съществуващите контакти и търсене на нови пазари.
Дори и някои държави, които звучат доста екзотично – като Монголия, Рунда, Гвинея не трябва да се зачертават като бъдещи източници на сътрудничество, както и да се насочат и усилия към напр. държави, с които имаме споразумения за търговия (Канада –СЕТА).

Още новини от Бизнес

RSS виж всички

Пощенска банка е работодател на годината

Пощенска банка получи престижното отличие „Работодател на годината“ от първите годишни награди за Employer branding на b2b Media.

411 Маркетинг с нови инвестиции в IT сектора

SEO Академията на 411 Маркетинг стартира подготовка на 20 стажанти. Курсистите са студенти от Военно-морската академия, Технически университет, Икономически университет и Варненски свободен университет

MULTIVAC X-line получи международна златна награда FoodTec за 2018

MULTIVAC X-line получи международна златна награда FoodTec за 2018

X-line – новото поколение термоформовъчна опаковъчна машина получи международна златна награда FoodTec за 2018.

София става столица на Балканския бизнес

София става столица на Балканския бизнес

Церемонията Balkan Business Awards 2018 е на 7 март в хотел Best Western Premier

Първите Годишни награди за Employer Branding се връчват утре

Първите Годишни награди за Employer Branding се връчват утре

Кои са най-добрите работодатели у нас и най-успешните HR стратегии, ще стане известно по време на официална церемония по награждаване на 19 януари 2018 г.

Абонамент за RSS новини