12 Декември 2022г.
Агенцията за маркетингови изследвания и консултации BluePoint представя новата си стратегия към клиенти и свързаната с това нова визуална идентичност.
Стратегията ще включва по-висока добавена стойност в анализите, достатъчна и достъпна за разбиране информация, както и повече полезни за висшия мениджмънт и маркетинг специалистите изводи. Тази промяна ще бъде съпътствана и с още ключови трансформации, включително ново лого, идентичност на бранда, инвестицията в модерен офис и най-вече два нови софтуера – Q research и Contjointly и за ценови симулации и пазарни и прогнози.
„Често казвам, че в съвременния свят има изключително много информация и малко познание. Ето защо в BluePoint се стремим да увеличаваме познанието в полза на клиентите – за да могат да взимат още по-добри и адекватни управленнски решения съобразени с реланостите на пазара. Софтуерите, които вече ползваме, ще позволят да влезаме в дълбочина и по-бързо да извличаме още по-лесни за възприемане прозрения и анализи, подходящи за всеки един пазар“, сподели Юлиан Добрев, основател и директор анализи в BluePoint.
Промяната на логото на BluePoint оставя емблематичните тъмносини цветове в миналото. Изображението позволява да бъде по-лесно възприето от потребителите, благодарение на добре изчистените форми и минимализъм в черно, бяло и светлосиньо. Новата стратегията е в унисон с насочените усилията на агенцията за опростена комуникация, а цялостният редизайн е аналог на посланието, което съдържа ценностите на BluePoint – развитие, доверие, иновативност, резултатност.
За BluePoint
BluePoint е българска компания, създадена през 2013 година. Като професионалисти вярваме, че е важно не просто да изследваш дадено явление, но и да надградиш познанието с работещо решение, провокирано oт пазарната реалност.