В myPR.bg над 900 PR и рекламни агенции публикуваха над 10 000 прес съобщения. Какво предлага myPR.bg?

затвори

Бизнесът впечатлен от сделките си на ЕСЕН 2017

09 Октомври 2017г.

  • Pin It

Международният технически панаир си връща духа от най-силните предкризисни години, отбелязаха много от участниците в неговото 73-о издание. Според маркетингови експерти това е индикация, че бизнесът се активизира. Същата тенденция очерта и Националният статистически институт, който неотдавна отчете рекорден ръст от 3.9% на българската икономика.
По време на изложението подемът имаше съвсем конкретен израз. „Фирмите са доволни от сделките, които направиха“, заяви д-р Иван Соколов, главен директор на Международен панаир Пловдив. Националният изложбен център е организатор на най-престижната технологична среща на Балканите, която тази година събра над 600 компании от 36 държави в последната седмица на месец септември.
„Най-много договори са сключени за тежка строителна механизация и за изделия на машиностроенето. Изложбата „Автосвят Пловдив“ имаше по-силна бизнес ориентация и това също повлия положително на продажбите както на леки коли от моделите, подходящи за търговски представители, така и на пикапи, камиони, автобуси“, конкретизира д-р Соколов. Той посочи, че община Сливен е направила заявка за електрическия автобус, произведен от чешки завод, а още няколко са проявили интерес към него заради екологичния ефект.
Голяма част от изложителите, с които разговарях, виждат няколко големи плюса в ЕСЕН 2017 – изключително добрата организация, разнообразието от маркетингови инструменти, които предлагаме, високото ниво на посетителите и рекламната кампания, каза д-р Соколов. В най-голямото бизнес събитие на България участваха компании от машиностроенето, строителството, електрониката, електротехниката, роботиката, енергетиката, екологията, водния сектор, информационните технологии, химическата и минната промишленост, транспорта и автосервизното оборудване, автомобилната индустрия. Те демонстрираха повече „умни“ изделия и услуги.
Посетителите специалисти бяха силно впечатлени от иновативните продукти, част от които бяха дори революционни, каза д-р Соколов. И добави, че въпреки лошото време, само специализираните посетители са били над 27 000. Дойдоха чуждестранни бизнес делегации от Естония, Индия, Италия, Турция, Черна гора, Гърция, Румъния, Македония, Япония и други държави.
Новост е по-силното присъствие на посетители на възраст под 30 години. Те бяха привлечени от международното гейминг състезание, но разгледаха и специализираните изложби. Според експерти това има положителен ефект, тъй като хиляди младежи са се запознали със света на високите технологии и се формира подготвена публика за следващите издания на Техническия панаир.
Изложителите са категорични, че тази година специалистите, които са разгледали техните щандове, са били на по-високо ниво както като служебно положение, така и като интереси. Това също е причина да се сключат повече сделки, смятат някои от участниците. Доста компании вече заявиха желание да се включат в ЕСЕН 2018, и то с по-големи щандове, за да могат да покажат повече иновации – още един знак, че бизнесът става все по-активен.

На снимката: Експонати от изложбата „Машиностроене“ намериха много купувачи на Международния технически панаир в Пловдив.

Още новини от Бизнес

RSS виж всички

MULTIVAC ще презентира линия за нарязване на изложението Anuga FoodTec 2018

MULTIVAC ще презентира линия за нарязване на изложението Anuga FoodTec 2018

Един от акцентите на щанда на MULTIVAC (A020) в зала 9.1 ще бъде линията за автоматично нарязване и опаковане на продукти като жълти сирена, шунка и други.

Kaufland България получава признание True Leader в сектора за търговия с бързооборотни стоки за 2016 г.

Kaufland България получи отличието True Leader в сектора за търговия на дребно с бързооборотни стоки. Инициативата има за цел да отличи фирмите за най-добри бизнес практики по измерими и обективни икономически критерии и се провежда за пета поредна година.

WIZZ AIR Е ЕВРОПЕЙСКА АВИОКОМПАНИЯ НА ГОДИНАТА СПОРЕД AVIATION 100

WIZZ AIR Е ЕВРОПЕЙСКА АВИОКОМПАНИЯ НА ГОДИНАТА СПОРЕД AVIATION 100

Wizz Air, най-голямата нискотарифна авиокомпания в Централна и Източна Европа, спечели престижното отличие „Европейска авиолиния на годината” на Aviation 100.

Turkish Airlines увеличава полетите си от София до Истанбул

Turkish Airlines увеличава полетите си  от София до Истанбул

Turkish Airlines, авиокомпанията, която лети до повече държави от всяка друга в света, разширява дейността си в България с допълнителен полет от София до Истанбул.

Intracom Telecom осигурява решения за видеонаблюдение за сухопътните граници на ЕС

Intracom Telecom осигурява решения за видеонаблюдение за сухопътните граници на ЕС

Intracom Telecom, глобален доставчик на телекомуникационни системи и решения, подписа договор с KEMEA – Центърът за изследване на сигурността в Гърция.

Абонамент за RSS новини