20 Юни 2022г.
Веригата инвестира в изграждането на обекта 1 300 000 лв. и разкрива нови 24 работни места
Днес, 20 юни 2022 г., BILLA България откри своя 55-ти магазин в град София, разположен на бул. Александър Стамболийски“ 247 в ж.к. „Разсадника-Коньовица“, в непосредствена близост до метростанция „Константин Величков“. Инвестицията в обекта е на стойност 1 300 000 лв., които обезпечават максимално удобство и комфорт за по-бързо, лесно и спокойно пазаруване в уютна атмосфера. Магазинът ще предложи на своите клиенти модерен интериор, дигитални и енергоспестяващи нововъведения и продуктово разнообразие от над 5 000 висококачествени артикула на достъпна цена. С тази своя стъпка, веригата разкрива и нови 24 работни позиции.
„Добре дошли на наша територия! Радвам се, че днес ви посрещаме тъкмо тук. Щастливи сме толкова, колкото и при откриването на първия обект на BILLA, разположен в другата част на квартала. Следим с интерес развитието на веригата и разширяването на асортимента с висококачествени стоки. Благодарение на усилията ви, една от най-хубавите части на район „Красна поляна“ ще има още един свой голям магазин, в който ще пазаруват гражданите. Пожелавам лека работа и бъдещи успехи на целия екип“, сподели Иван Чакъров, кмет на район „Красна поляна”.
Новооткритият обект се отличава със съвременно техническо оборудване, в унисон с най-актуалните тенденции за опазването на околната среда – висок клас хладилни витрини и модерно LED осветление. Електронни етикети заменят традиционните и предоставят пълен набор от информация на потребителите за произхода, теглото, цената на всеки артикул. Благодарение на тях, всяка промяна в характеристиките и остойностяването на продуктите получава директно отражение на рафта. Касовата зона ще включва 3 стандартни каси за обслужване и една експресна, която гарантира бърз процес на организация на покупките.
„Щастливи сме, че в днешния ден празнуваме откриването на 143-тия обект на BILLA в страната. С тази стъпка, за пореден път затвърждаваме целенасочената си стратегия за развитие и експанзия, която ни помага да бъдем все по-близо до потребителите, в отговор на нарастващите им изисквания. Заедно с доверените служители, които се присъединяват към екипа, ще създаваме гаранции за високо ниво на обслужване, повече бързина и удобство в уютна атмосфера, изпълнена с качествено многообразие от продукти и иновации. Вярваме, че магазинът ще се превърне в предпочитано място за пазаруване в района, което допълнително ще мотивира ежедневните усилия на екипа“, сподели Вигинтас Шапокас, изпълнителен директор на BILLA България.
Върху общата площ на търговския обект в размер на 465 кв. м., наред с разнообразие от любими макри, потребителите ще открият и прясно месо от родни производители с марка „Българска ферма“, свежи български плодове и зеленчуци „BILLA Градини“, отгледани по специална програма за ограничаване нивата на пестицидите, продукти от собствените марки на веригата – BILLA, BILLA Premium, BILLA Bio, Clever.
По повод откриването на новия обект в столицата, веригата зарадва посетителите и със специална брошура с богато разнообразие от предложения на достъпни цени.
За REWE International AG
От своята централа във Винер Нойдорф REWE International AG управлява не само австрийския си бизнес с търговските марки BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA и ADEG, но също и международния ритейл бизнес на REWE Group (Организационно звено Handel International). Чрез марката BILLA компанията е представена в България, Чехия, Русия, Словакия и Украйна; чрез дискаунтъра PENNY – в Чехия, Унгария, Италия и Румъния; чрез IKI – в Литва, и чрез веригата дрогерии BIPA – в Хърватия.
За REWE Group
REWE Group е сред водещите компании в сферата на търговията и туризма в Германия и Европа.
Портфолиото й включва супермаркети и магазини за търговия на дребно на марките REWE, REWE CENTER, REWE CITY, BILLA и MERKUR, дискаунтъра PENNY, както и магазините за строителни материали toom. Компанията управлява и киоски и магазини, предлагащи продукти от първа необходимост (REWE To Go), както и платформите за онлайн пазаруване REWE Lieferservice, ZooRoyal, Weinfreunde и Kölner Weinkeller. Марката DER Touristik обединява туроператорите ITS, Jahn Reisen, Dertour, Meiers Weltreisen, ADAC Reisen, Kuoni, Helvetic Tours, Apollo и Exim Tours, повече от 2 400 туристически агенции (включително DER Reisebüro, DERPART и партньори), хотелските вериги lti, Club Calimera, Cooee, PrimaSol и Playitas Resort, както и директния оператор clevertours.com
BILLA България е първата международна верига супермаркети на българския пазар, навлязла през 2000г. с откриването на първия си магазин на 5 октомври в София. В класацията на в. „Капитал“ – „Най-големите компании в България“, BILLA България заема 20-о място. Компанията е и сред най-големите чуждестранни фирми у нас.
На Европейските бизнес награди през 2015г. и 2016г. компанията е отличена като „Национален шампион“ в категорията „Екологична и корпоративна устойчивост“, а през 2018г. търговската верига е избрана за „Национален победител“ в категорията „Социална отговорност и опазване на околната среда“. През 2019г. компанията също е отличена като „Национален шампион“ в категорията „Ангажираност към потребителите и пазара“.
Според независимо проучване на швейцарската организация ICERTIAS за 2020-2021г., българските потребители са определили BILLA България като водеща в категориите „Верига за продажби на дребно“, „Отдел за пресни плодове и зеленчуци“, „Отдел за прясно месо“, „Програма за лоялност“, „Отдел за риба и морски дарове“ и „Отдел за деликатеси“.
BILLA България е любима търговска верига на българите в четири поредни години (2016-2019) според резултатите от единствената потребителска класация у нас „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ“. През 2020г. компанията е отличена с награда за любим бранд на българите, както и със своите собствени марки BILLA Brand и BILLA Градини в категориите „Собствени марки“ и „Собствени марки – храни и напитки“.
Веригата е представена в 44 града в страната със 144 магазина. Компанията продължава интензивно да развива своята мрежа от супермаркети.
BILLA въведе успешно и ритейл иновации в магазина си на бул. „България“ в София, превърнал се в образец за качество, свежест, разнообразие и удобство. Само там ексклузивно за страната е представена най-голямата и успешна на австрийския пазар биомарка Ja! Natuеrlich.
Компанията успешно стимулира развитието на българското производство, партнирайки си с местни производители в рамките на различни програми за развитие на регионите.