В myPR.bg над 900 PR и рекламни агенции публикуваха над 10 000 прес съобщения. Какво предлага myPR.bg?

затвори

BILLA е любимата търговска верига на българите за втора поредна година

12 Юли 2017г.

  • Pin It

 За втора поредна година българите избраха BILLA за своята любима търговска верига в единствената потребителска класация у нас „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ“. По данни на организаторите над 30 000 души са гласували за предпочитаните от тях брандове. Класацията премина в три етапа, като до последния кръг достигнаха марките, събрали най-голям брой потребителски гласове. BILLA бе отличена и в категория „Любим работодател“, където зае трето място. Компанията подсигурява над 4300 работни места.

„Изключително сме щастливи, че за втора година потребителите ни гласуват доверие, като определят BILLA за любимата си търговска верига. Непрекъснато се стремим да предлагаме качествени продукти и безупречно обслужване, за да превърнем пазаруването в магазините ни в приятно изживяване. Поредната висока оценка, която получаваме, доказва, че успяваме да постигнем тази цел. Благодарим на потребителите, че отново избраха BILLA. Ще продължаваме и занапред да работим със същия ентусиазъм, за да отговорим на високите им очаквания”, коментира Бойко Сачански, Управител на BILLA България.

Наградата любима търговска верига за пазаруване на българите е особено ценна за компанията, тъй като класацията „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ“ не разчита на жури, а единствено на предпочитанията на клиентите. По този начин се отразяват нагласите на потребителите към брандовете в различни категории.

Отличието от класацията „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ“ е поредното признание за BILLA България. Компанията беше високо оценена в независимо пазарно проучване на швейцарската организация ICERTIAS и стана първата търговска верига у нас, получила престижната награда „Приятел на клиентите“. Отличието е резултат от успешната политика на BILLA спрямо потребителите и служителите й, както и от силната й социална ангажираност.

Друго важно постижение на търговската верига от последните дни е забележителното изкачване с 10 позиции в класацията на в. „Капитал“ „Най-големите 100 български компании“. BILLA заема 21-во място, след като през предходната година беше 31-ва. През 2016 г. търговската верига отбеляза и впечатляващ ръст от 15,05%.

Още новини от Бизнес

RSS виж всички

MULTIVAC X-line получи международна златна награда FoodTec за 2018

MULTIVAC X-line получи международна златна награда FoodTec за 2018

X-line – новото поколение термоформовъчна опаковъчна машина получи международна златна награда FoodTec за 2018.

София става столица на Балканския бизнес

София става столица на Балканския бизнес

Церемонията Balkan Business Awards 2018 е на 7 март в хотел Best Western Premier

Първите Годишни награди за Employer Branding се връчват утре

Първите Годишни награди за Employer Branding се връчват утре

Кои са най-добрите работодатели у нас и най-успешните HR стратегии, ще стане известно по време на официална церемония по награждаване на 19 януари 2018 г.

Huawei с над 20% ръст на пазара на мобилни устройства през 2017 г.

Huawei с над 20% ръст на пазара на мобилни устройства през 2017 г.

Huawei Consumer Business Group представи бизнес резултатите за смартфон продажбите си през 2017 година в района Централна и Източна Европа, и Скандинавските държави.

Turkish Airlines предлага самолетни билети с отстъпка чрез мобилното си приложение

Turkish Airlines предлага самолетни билети с отстъпка чрез мобилното си приложение

Turkish Airlines, авиокомпанията, която лети до повече страни в света от която и да е друга, предлага 15% намаление за всички вътрешни и международни полети на пътниците, които изтеглят последната версия на мобилното приложениe

Абонамент за RSS новини