В myPR.bg над 900 PR и рекламни агенции публикуваха над 10 000 прес съобщения. Какво предлага myPR.bg?

затвори

BILLA е любимата търговска верига на българите за втора поредна година

12 Юли 2017г.

  • Pin It

 За втора поредна година българите избраха BILLA за своята любима търговска верига в единствената потребителска класация у нас „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ“. По данни на организаторите над 30 000 души са гласували за предпочитаните от тях брандове. Класацията премина в три етапа, като до последния кръг достигнаха марките, събрали най-голям брой потребителски гласове. BILLA бе отличена и в категория „Любим работодател“, където зае трето място. Компанията подсигурява над 4300 работни места.

„Изключително сме щастливи, че за втора година потребителите ни гласуват доверие, като определят BILLA за любимата си търговска верига. Непрекъснато се стремим да предлагаме качествени продукти и безупречно обслужване, за да превърнем пазаруването в магазините ни в приятно изживяване. Поредната висока оценка, която получаваме, доказва, че успяваме да постигнем тази цел. Благодарим на потребителите, че отново избраха BILLA. Ще продължаваме и занапред да работим със същия ентусиазъм, за да отговорим на високите им очаквания”, коментира Бойко Сачански, Управител на BILLA България.

Наградата любима търговска верига за пазаруване на българите е особено ценна за компанията, тъй като класацията „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ“ не разчита на жури, а единствено на предпочитанията на клиентите. По този начин се отразяват нагласите на потребителите към брандовете в различни категории.

Отличието от класацията „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ“ е поредното признание за BILLA България. Компанията беше високо оценена в независимо пазарно проучване на швейцарската организация ICERTIAS и стана първата търговска верига у нас, получила престижната награда „Приятел на клиентите“. Отличието е резултат от успешната политика на BILLA спрямо потребителите и служителите й, както и от силната й социална ангажираност.

Друго важно постижение на търговската верига от последните дни е забележителното изкачване с 10 позиции в класацията на в. „Капитал“ „Най-големите 100 български компании“. BILLA заема 21-во място, след като през предходната година беше 31-ва. През 2016 г. търговската верига отбеляза и впечатляващ ръст от 15,05%.

Още новини от Бизнес

RSS виж всички

Joon е начинът на пътуване на новото поколение с Air France

Joon е начинът на пътуване на новото поколение с Air France

Joon е начинът на пътуване на новото поколение с Air France. Авиокомпанията е проектирана да отговори на очакванията на новото поколение пътници и предлага гъвквост и индивидуалност. Joon е за всеки, който търси ново пътуване, ново изживяване.

Започва сондирането на „Рубин-1“ в Блок „Хан Аспарух“ в българската част на Черно море

Започва сондирането на „Рубин-1“ в Блок „Хан Аспарух“  в българската част на Черно море

Започва сондирането на „Рубин-1“. Операциите по прокарването на втория дълбоководен сондаж в Блок „1-21 Хан Аспарух” стартират днес.

Премиерът Бойко Борисов откри Международния технически панаир

Премиерът Бойко Борисов откри Международния технически панаир

В едно много сложно време, в което се говори повече за война и военна техника, ние акцентираме върху ръста на икономиката и индустриалното сътрудничество – това заяви министър-председателят Бойко Борисов, преди да открие 73-тия Международен технически панаир в Пловдив.

Магистратура по ERP дава най-актуалните знания в сферата на бизнес софтуера

Магистратура по ERP дава най-актуалните знания в сферата на бизнес софтуера

Магистратурата по „Бизнес анализ и ERP решения“ следва модела на тясното партньорство между бизнеса и образованието

ПЪТЯТ НА МОЯ БИЗНЕС – форум за споделен бизнес опит

ПЪТЯТ НА МОЯ БИЗНЕС – форум за споделен бизнес опит

На 19 октомври – четвъртък, София ще е домакин на събитието, на което членове от BNI ще споделят как са се справили с предизвикателствата при създаването на своя бизнес.

Абонамент за RSS новини