28 Юни 2024г.
BILLA Градини безапелационно спечели първо място в категорията „Собствена марка – храни и напитки“ в надпреварата „Любимите марки“ за 2024 г. Над 34 000 души гласуваха в единствената потребителска класация у нас, давайки своята обективна оценка за брандовете, спечелили тяхното доверие. В топ 3 в същата категория влезе и друга собствена марка на търговската верига – Clever.
Програмата BILLA Градини стартира през 2014 г., предлагайки на потребителите богато разнообразие от винаги свежи плодове и зеленчуци, отгледани с грижа от над 40 родни производители. В рамките на програмата, експертите на BILLA осъществяват стриктен контрол на целия процес – от засаждането до опаковането, транспорта и съхранението им в магазините на веригата. Ежеседмични изследвания в лаборатории гарантират, че плодовете и зеленчуците с марка BILLA Градини, които достигат до клиентите, са със значително намалени или дори без остатъчни количества пестициди. Това означава не само по-здравословна храна, но и защита на околната среда и по-добри условия на труд за производителите.
Другият финалист в класацията – Clever, е първата собствена марка на BILLA, която се появява на пазара преди близо 20 години и бързо печели доверието на потребителите с отлично съотношение между цена и качество. Днес Clever е един от най-разпознаваемите собствени брандове с повече от 200 хранителни и нехранителни артикула.
Класацията „Любимите марки“ е основана само и единствено върху мнението и нагласите на потребителите. Тя се провежда ежегодно и служи като важен индикатор за възприятието на брандовете на пазара и тяхното представяне спрямо конкуренцията.
За REWE International AG
От своята централа във Винер Нойдорф REWE International AG управлява не само австрийския си бизнес с търговските марки BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA и ADEG, но също и международния ритейл бизнес на REWE Group (Организационно звено Handel International). Чрез марката BILLA компанията е представена в България, Чехия и Словакия; чрез дискаунтъра PENNY – в Чехия, Унгария, Италия и Румъния; чрез IKI – в Литва, и чрез веригата дрогерии BIPA – в Хърватия.
BILLA България е първата международна верига супермаркети на българския пазар, навлязла през 2000 г. с откриването на първия си магазин в София. Тя е представена в 50 града в страната с общо 159 търговски обекта, което я прави веригата с най-голям брой магазини в България. Компанията продължава да развива своята мрежа от супермаркети и да предоставя на клиентите си търсените от тях качествени и свежи месо, хляб, плодове и зеленчуци, деликатеси и всичко необходимо за ежедневното пазаруване на достъпни цени, отговарящи на индивидуалните възможности на всеки клиент.