11 Ноември 2020г.
Компанията грабна награда за своите политики за обучение на новоназначените служители, под надслов „Твоето бъдеще в BILLA“
BILLA България спечели първо място в наградите за най-добър работодател Career Show Awards 2020, в посока „Ангажираност и иновации“. Отличието е в категория „Стратегия за онбординг“, а името на проекта, с който веригата взима участие в конкурса, е „Твоето бъдеще в BILLA“. Тазгодишното издание на наградите се радва на много силен интерес както от представители на бранша, така и от други компании, представени на национално ниво. Общият брой на кандидатурите е 326.
„Изключително радостни сме, че дългогодишните практики, които утвърждаваме в BILLA, по въвеждане на новоназначените представители на екипите ни в цялата страна се оценяват така високо. Ние вярваме, че зад качеството, което предоставяме на своите клиенти всеки ден, трябва да стоят добре обучени професионалисти, които с желание подхождат към своите ежедневни задължения. Щастливи сме, че семейството ни се състои тъкмо от такива хора,“ сподели Норберт Мисбрандт, Изпълнителен директор на BILLA България.
Сред представителите на журито на Career Show Awards 2020 са ключови фигури от Българска стопанска камара, Национална търговско-промишлена палата, Български форум на бизнес лидерите, Национална бизнес мрежа и Агенция по заетостта. Селектирането на най-отличителните кандидатури се случи в два етапа – обявяване на финалисти във всяка категория и, близо седмица по-късно – анонсиране на победителите.
BILLA България ще вземе участие и в кариерния форум Career Show 2020, който ще се проведе изцяло онлайн в периода 24-25 ноември. Компанията ще бъде представена от екип професионалисти от отдел „Човешки ресурси“, който ще предостави повече информация за възможностите за заетост и настоящите свободни позиции, обявени от веригата. Присъствието изисква задължителна предварителна регистрация. Тя е напълно безплатна и достъпна на уебсайта на събитието: https://careershow.bg/register/.
За REWE International AG
От своята централа във Винер Нойдорф REWE International AG управлява не само австрийския си бизнес с търговските марки BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA и ADEG, но също и международния ритейл бизнес на REWE Group (Организационно звено Handel International). Чрез марката BILLA компанията е представена в България, Чехия, Русия, Словакия и Украйна; чрез дискаунтъра PENNY – в Чехия, Унгария, Италия и Румъния; чрез IKI – в Литва, и чрез веригата дрогерии BIPA – в Хърватия.
За REWE Group
REWE Group е сред водещите компании в сферата на търговията и туризма в Германия и Европа.
Портфолиото й включва супермаркети и магазини за търговия на дребно на марките REWE, REWE CENTER, REWE CITY, BILLA и MERKUR, дискаунтъра PENNY, както и магазините за строителни материали toom. Компанията управлява и киоски и магазини, предлагащи продукти от първа необходимост (REWE To Go), както и платформите за онлайн пазаруване REWE Lieferservice, ZooRoyal, Weinfreunde и Kölner Weinkeller. Марката DER Touristik обединява туроператорите ITS, Jahn Reisen, Dertour, Meiers Weltreisen, ADAC Reisen, Kuoni, Helvetic Tours, Apollo и Exim Tours, повече от 2 400 туристически агенции (включително DER Reisebüro, DERPART и партньори), хотелските вериги lti, Club Calimera, Cooee, PrimaSol и Playitas Resort, както и директния оператор clevertours.com
BILLA България е първата международна верига супермаркети на българския пазар, навлязла през 2000г. с откриването на първия си магазин на 5 октомври в София. В класацията на в. „Капитал“ – „Най-големите компании в България“, BILLA България заема 20-о място. Компанията е и сред най-големите чуждестранни фирми у нас.
На Европейските бизнес награди през 2015г. и 2016г. компанията е отличена като „Национален шампион“ в категорията „Екологична и корпоративна устойчивост“, а през 2018г. търговската верига е избрана за „Национален победител“ в категорията „Социална отговорност и опазване на околната среда“. През 2019г. компанията също е отличена като „Национален шампион“ в категорията „Ангажираност към потребителите и пазара“.
Според независимо проучване на швейцарската организация ICERTIAS за 2020-2021г., българските потребители са определили BILLA България като водеща в категориите „Верига за продажби на дребно“, „Отдел за пресни плодове и зеленчуци“, „Отдел за прясно месо“, „Програма за лоялност“, „Отдел за риба и морски дарове“ и „Отдел за деликатеси“.
BILLA България е любима търговска верига на българите в четири поредни години (2016-2019) според резултатите от единствената потребителска класация у нас „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ“. През 2020г. компанията е отличена с награда за любим бранд на българите, както и със своите собствени марки BILLA Brand и BILLA Градини в категориите „Собствени марки“ и „Собствени марки – храни и напитки“.
Веригата е представена в 38 града в страната със 129 магазина. Компанията продължава интензивно да развива своята мрежа от супермаркети.
BILLA въведе успешно и ритейл иновации в магазина си на бул. „България“ в София, превърнал се в образец за качество, свежест, разнообразие и удобство. Само там ексклузивно за страната е представена най-голямата и успешна на австрийския пазар биомарка Ja! Natuеrlich.
Компанията успешно стимулира развитието на българското производство, партнирайки си с местни производители в рамките на различни програми за развитие на регионите.