03 Ноември 2022г.
-
Стойността на бранда Allianz достига 18,7 млрд. USD след рекорден ръст от 23% на годишна база
-
За четвърта поредна година Allianz e застрахователен бранд №1 в световната класация Interbrand: Best Global Brands 2022
-
Allianz принадлежи към топ 15 на най-бързо развиващите се брандове
За четвърта поредна година Allianz е застрахователeн бранд №1 в света в престижната класация на Interbrand 100 Best Global Brands 2022. Тази година брандът Allianz достига изключителната стойност от 18,7 млрд. USD, като регистрира 3,5 млрд. USD ръст спрямо 2021 г.
С двуцифрен ръст от 23% Allianz принадлежи към 15-те най-бързо развиващи се световни бранда през последната година.
„Нарасналата стойност на бранда Allianz е отражение на усилията ни да предлагаме на клиентите нови интуитивни продукти и услуги и непрекъснато да подобряваме процесите. Когато 155 000 служители и 120 000 агенти от цял свят имаме общ стремеж да подсигуряваме бъдещето на нашите клиенти, ние растем. Тази класация е отражение на силните финансови показатели на Allianz и перспективите за бъдещото й представяне в световен мащаб“ – коментира Мария Каравасилева, ръководител Маркет мениджмънт в Алианц България.
В годишната класация на Interbrands, трите ключови индикатора, които определят стойността на брандовете са: финансовото представяне, значимостта и силата на бранда в процеса на вземане на решение за покупка. И в трите показателя Allianz отчита ръст през последната година.
Interbrand е пионер в концепцията за оценка на брандовете от 1988 г. Това е първата компания, чиято методология е сертифицирана по ISO 10668 и изиграва ключова роля в разработването на стандарта. От 2000 г. класирането и докладът за най-добрите световни брандове се публикуват ежегодно и е една от най-утвърдените класации.
Алианц заема 34 позиция в Топ 100 Global Best Brands. Цялото проучване може да се разгледа на https://interbrand.com/best-global-brands/.