23 Май 2024г.
Клиентското обслужване винаги е било в центъра на корпоративната стратегия на Acer. Когато потребителите избират една марка пред друга, следпродажбеното обслужване е ключов елемент, който се оценява наред с дизайна и качеството на изработка. За разлика от много конкуренти, които възлагат тази важна функция на външни изпълнители, Acer запазва пълен контрол върху своите сервизни центрове. Огромното предимство на това е способността за адаптиране към пазарните потоци, оптимизирането на ремонтите чрез максимална гъвкавост и гаранция за тяхното високо качество.
Предимствата на собствена мрежа от обслужващи центрове
Огромният опит в логистиката, контактните центрове и ремонтните звена, собственост на Acer, са перфектно синхронизирани за оптимизиране на процесите по сервиз и обслужване. Това минимизира непланираните оперативни и поддържащи разходи чрез следните дейности:
Целево разпределяне на продуктите между сервизи, за да се избегне забавяне и претоварване.
Липсващи резервни части се изпращат своевременно от логистичния център на Acer в Полша или се доставят от друг възможен.
Професионалните техници на Acer си сътрудничат, като най-опитните могат да предложат своята експертиза и подкрепа по време на пикови периоди.
Тази гъвкавост води до гарантиране на качеството на обслужване. Всяка част се ремонтира според същите критерии, използвани в ремонтния център, където първоначално е доставен компютърът, а средно време за поправка е 4-5 дни. В резултат се минимизира дългосрочното съхранение, благодарение на по-ефективно и функционално управление на складовете.
Освен това компанията постига още:
По-персонализирани услуги чрез специфичност на системите и процесите в съответствие с конкретните нужди.
По-ефективни решения при възникване на проблем, тъй като вътрешният екип от специалисти е запознат с технологията, системите и процесите.
По-сигурна среда за клиентските данни с наличието на сертифициран екип от L1 професионалисти, клиентите могат да бъдат уверени, че всички данни се управляват безопасно и сигурно.
Покритие 360⁰
Пакетите за гаранция Acer CarePlus предлагат приоритетно обслужване, телефонна поддръжка и защитни функции, като същевременно удължават срока на стандартната гаранция на същото ниво на обслужване и предлагат по-дълга защита срещу неочаквани разходи за ремонт или замяна.
Standard Business пакет|Ремонт на място, международна пътническа гаранция, смяна на батерия, Media Retention.
Deluxe Business пакет|Ремонт на място, международна пътническа гаранция, подмяна на батерия, Media Retention, защита на оборудването.
Premium Business пакет |Удължаване на гаранцията от 2 на 4 години, ремонт в сервиз, защита на оборудването, приоритетен ремонт, качествено ремонтно обслужване.
Acer White Gloves е първокласна услуга, която осигурява високо ниво на грижа и внимание към детайлите. Адаптирана към нуждите на бизнеса, тя може да включва регистрация на устройства, софтуерни и хардуерни обновления, приоритетен ремонт и ремонт на място, изтриване и възстановяване на данни и архивиране.
Услугата като устойчив бизнес – моделът Enfinitec
Със стандартни оперативни процедури, ISO сертификации и многобройни награди, следпродажбеното обслужване на Acer се превърна в еталон в ИТ индустрията. Стъпвайки на този успех, Acer основа Enfinitec и сега предлага ремонти “White Glove” (“с бяла ръкавица”) което гарантира внимание към детайла, удобство и бързина на множество продукти, разширявайки обхвата на услугите си отвъд ИТ сектора.
Enfinitec перфектно представя мисията на компанията към по-устойчив и отговорен свят, като удължава жизнения цикъл на продуктите или им дава втори живот. Enfinitec е на път да се превърне в трансформираща сила в сектора на следпродажбеното обслужване. Съсредоточена върху устойчивостта и отговорността, тя цели навлизане на нови пазари и обслужване на други сектори, търсещи експертиза в устойчивите следпродажбени услуги. Основана в края на 2023 г., Enfinitec вече е независима европейска сервизна компания с над 1.000 служители и 8 локации в различни страни.
За Acer:
Основана през 1976 г., днес Acer е една от водещите компании в ИКТ сектора и присъства в повече от 160 държави по света. Компанията е фокусирана върху създаването на свят, където хардуерът, софтуерът и услугите ще се слеят, за да се открият нови възможности за потребители и бизнеса. От услуги, насочени към Интернет на нещата, до гейминг и виртуална реалност, повече от 7000 служители на Acer са посветени на изследвания, дизайн, маркетинг, продажби и поддръжка на продукти и решения, които разбиват бариерите между хората и технологиите. За повече информация посетете www.Acer.com.