21 Април 2015г.
AMI Communications България навърши 10 години. Една от водещите специализирани ПР агенции у нас е част от AMI Communications Group (www.amic.cz) и е партньор на най-голямата в света независима PR фирма Edelman (www.edelman.com). От 2005 година досега AMI Communications България е осъществила стотици проекти за 39 компании от 17 различни сфери на дейност. Сред клиентите й в момента са CEZ България, Visa Европа, Societe Genarale Expressbank, Carlsberg, GSK, SES Astra, Profi Credit, Ubisoft, HOBAS, Aiko.
„За 10 години AMI Communications България се разви много. Днес може да се похвалим с редица успешни проекти, опит в повечето сектори на икономиката, силен екип от професионалисти. Фактът, че имаме дългосрочни клиенти, с които работим от 5, 6, дори 10 години, ни дава основание да сме горди. Това е най-добрият показател за успеха на нашата работа“, коментира управителят на AMI Communications България Илияна Александрова.
AMI Communications България има богат опит във всички сфери на връзките с обществеността. През годините агенцията е двигател на редица инициативи, които водят до промяна в обществените нагласи и практики. Сред тях са корпоративните кампании за противодействие на кражбите на енергийни съоръжения и за ограничаване на сивата икономика чрез разширяване обхвата на електронните разплащания. AMI Communications България е работила и по едни от най-сложните комуникационни казуси напоследък, като заплахата за отнемане на лицензите на ЧЕЗ в България. Проектът получи признание на престижните международни ПР награди SABRE 2014 - първо място в категория „Кризисен мениджмънт“ за Европа, Близкия изток и Африка.
AMI Communications България допринася за развитието в сферата на комуникациите като осигурява изследвания, които са полезни за ПР практиците. През 2009 г., 2012 г. и 2014 г. агенцията направи три проучвания, свързани с комуникациите, които предостави на специалисти и студенти в тази област.
AMI Communications България е член е на Българската асоциация на ПР агенциите (БАПРА). Екипът й се състои от 12 консултанта с богат опит в сферата на връзките с обществеността и комуникациите.
AMI Communications България навърши 10 години. Една от водещите специализирани ПР агенции у нас е част от AMI Communications Group (www.amic.cz) и е партньор на най-голямата в света независима PR фирма Edelman (www.edelman.com). От 2005 година досега AMI Communications България е осъществила стотици проекти за 39 компании от 17 различни сфери на дейност. Сред клиентите й в момента са CEZ България, Visa Европа, Societe Genarale Expressbank, Carlsberg, GSK, SES Astra, Profi Credit, Ubisoft, HOBAS, Aiko.
„За 10 години AMI Communications България се разви много. Днес може да се похвалим с редица успешни проекти, опит в повечето сектори на икономиката, силен екип от професионалисти. Фактът, че имаме дългосрочни клиенти, с които работим от 5, 6, дори 10 години, ни дава основание да сме горди. Това е най-добрият показател за успеха на нашата работа“, коментира управителят на AMI Communications България Илияна Александрова.
AMI Communications България има богат опит във всички сфери на връзките с обществеността. През годините агенцията е двигател на редица инициативи, които водят до промяна в обществените нагласи и практики. Сред тях са корпоративните кампании за противодействие на кражбите на енергийни съоръжения и за ограничаване на сивата икономика чрез разширяване обхвата на електронните разплащания. AMI Communications България е работила и по едни от най-сложните комуникационни казуси напоследък, като заплахата за отнемане на лицензите на ЧЕЗ в България. Проектът получи признание на престижните международни ПР награди SABRE 2014 - първо място в категория „Кризисен мениджмънт“ за Европа, Близкия изток и Африка.
AMI Communications България допринася за развитието в сферата на комуникациите като осигурява изследвания, които са полезни за ПР практиците. През 2009 г., 2012 г. и 2014 г. агенцията направи три проучвания, свързани с комуникациите, които предостави на специалисти и студенти в тази област.
AMI Communications България е член е на Българската асоциация на ПР агенциите (БАПРА). Екипът й се състои от 12 консултанта с богат опит в сферата на връзките с обществеността и комуникациите.