09 Юли 2021г.
8 юли 2021, София. 46% от хората не биха купили дъвки, ако тези, които търсят, не са налични, а 40% от продажбите зависят от разположението на тези продукти в обектите и дали те се виждат добре1, сочи проучване на Kantar Worldpanel. Друго проучване показва още, че 80% от продажбите на дъвки се случват на касата2, което демонстрира, че позиционирането на даден продукт е ключово за покачването на продажбите и мотивира продавачите да подобрят наличностите и видимостта на артикулите. Това, заедно с глобалния локдаун, се отрази сериозно на сектора с дъвките и вдъхнови новата инициатива на Mars, Incorporated, един от най-големите производители на храни и компанията зад марката ORBIT®. Кампанията „Get Your Ding Back“ („Върни си блясъка“) цели да отпразнува края на пандемията и да помогне за възстановяването на сектора с дъвките.
Браншът бе сериозно засегнат и много производители на дъвки усетиха промените. В пика на пандемията продажбите в индустрията спаднаха с почти 30%3 в цял свят, защото нуждата на хората от свеж дъх докато са в движение и интеракцията на живо с хора цялостно намаляха. Кампанията на ORBIT® има за цел да отпразнува именно завръщането към нормалното ежедневие, като същевременно насочва фокуса към продуктите за освежаване на дъха и подпомага усилията на търговците да оптимизират представянето на продуктите и продажбите им. Кампанията е изградена върху идеята за света след локдауна и възобновяването на личните контакти, като за целта е представена чрез поредица от събития, телевизионна реклама и серия от виртуални срещи, които са прехода към живата връзка.
Катарина Леро, портфолио мениджър в Mars, Incorporated, коментира: „Много съм развълнувана да стартираме кампанията „Get Your Ding Back“. Това, от което всички се нуждаем в момента, е голяма доза позитивизъм и колкото се може повече усмивки. Искрено вярвам, че телевизионната реклама на ORBIT® ще зареди хората с позитивна енергия и ще ги изпълни с любов и признателност едни към други. Навлизането обратно в истинския свят вече се усеща и очакваме да покачи продажбите на търговците.“
1 Ipsos Shopper Retail Insight 2015
2 Kantar Worldpanel+ Shopper Survey June 2020
3 https://candyusa.com/cst/covid-19s-impact-on-the-chewing-gum-sector/