В myPR.bg над 900 PR и рекламни агенции публикуваха над 10 000 прес съобщения. Какво предлага myPR.bg?

затвори

42% от посещенията на eMAG.bg са от мобилни устройства

28 Юни 2017г.

  • Pin It

София, 26 юни 2017 г., Онлайн търговията е пример за хипер конкурентен бизнес, където технологиите и внимателният анализ на информацията са причината за спечелените клиенти. Групата eMAG си дава ясна сметка за това и влага ресурси в развитието на ИТ платформата за анализ на поведението на потребителите и прецизното таргетиране на всеки от тях според конкретните му интереси. Във всички офиси на компанията работят 3800 служители, като само ИТ специалистите са 575 . Техният принос за постигането на общ приход от $649 млн. на пазарите в България, Румъния, Унгария и Полша безспорно е съществен.
Впечатляващ ръст на годишна база
Правилният стратегически подход, както и пазарният потенциал на eMAG се потвърждават и от постигнатия през 2016 г. ръст от 35% спрямо предходната година. Тези резултати се дължат, както на постоянното развитие на асортимента и качеството на услугата, така и на все по-актуалните категории за дрехи и аксесоари, спортни стоки, продукти и аксесоари за свободното време, дома и градината. Те имат отчетливо по-голям пазарен дял в сравнение с доскорошните бестселъри – домашната електроника и компютрите.
Перспективите пред електронна търговия в България са напълно реални и постижими. Причината за тази категоричност е фактът, че делът на онлайн покупките в България е едва 2% от общия пазар (по данни на Евромонитор). В страните, където електронната търговия има по-стари и утвърдени практики този процент е в пъти по-голям, като Великобритания (13,4%), САЩ (9,2%) и Германия (7,9%).
141000 нови клиента за 2016 г.
Тенденцията на увеличаване дела на онлайн покупките, е резултат и на увеличаване на броя клиенти на eMAG. Паралелно с привличането на нови клиенти, през 2016 г се увеличава и средния брой продукти на клиент, като достига до 3.6. Това е поредното доказателство как вниманието към детайла и специфичните нужди на клиента се отплащат.
Бъдещето е мобилно
До платформата на eMAG.bg през 2016 г., чрез смартфони и таблети, са достигнали цели 42% от трафика. Отново потвърждение на тенденцията да искаш онлайн достъп навсякъде и по всяко време, както и за фактът, че все повече се пазарува през мобилни устройства.
Любопитна е и статистиката за посещенията през мобилното приложение на eMAG.bg, през което са реализирани 2.5 пъти повече разглеждания на страници и три пъти повече сесии в сравнение с броя на потребителите, достъпили платформата от десктоп устройства.
Социалните мрежи са фактор влияещ върху всички сфери на търговията. Нарасналият брой споделяния на преживяването при покупка от eMAG.bg е поредният фактор за увеличаване на процента мобилни устройства, чрез които се достъпва платформата.
„Внимателният анализ на потребителското поведение при търсене на продукти на сайта, е в основата на прецизиране на алгоритмите ни за предсказване на най-желаните продукти при всяко следващо посещение на клиента“, сподели Стефана Здравкова, Директор на eMAG.bg. „Във все по-голяма степен ще използваме събраните знания за интересите на клиентите, за да им предлагаме „горещи“ нови продукти и специални оферти от категориите, които представляват интерес за тях.“

Още новини от Бизнес

RSS виж всички

Международният технически панаир с 20% ръст

Международният технически панаир с 20% ръст

Общо с 20% повече са изложбените площи, ангажирани до момента за предстоящия Международен технически панаир в Пловдив.

TELUS International придобива ирландската компания Voxpro

TELUS International придобива ирландската компания Voxpro

Новото глобално партньорство ще подобри предлагането на висококачествено обслужване за клиенти от бързо развиващата технологична индустрия, туристическия сектор, както от сферата на здравеопазването

Карлсберг Груп публикува резултати за първата половина на годината

Значителен ръст на оперативната печалба и паричния поток, по план с ключовите приоритети за цялата 2017

РЕКЛАМНИ МАТЕРИАЛИ ХАРТИЕН ИЛИ ДИГИТАЛЕН КАЛЕНДАР? КОЙ ДА ИЗБЕРЕМ?

РЕКЛАМНИ МАТЕРИАЛИ ХАРТИЕН ИЛИ ДИГИТАЛЕН КАЛЕНДАР? КОЙ ДА ИЗБЕРЕМ?

Дали хартиеният или дигиталният календар е по- разпостранен и предпочитан от масата хора, това е въпрос, чийто отговор варира. На кратко – всичко зависи от предпочитанията на хората.

Samsung с две престижни награди EISA 2017-2018

Samsung обяви, че Европейската асоциация за образ и звук (EISA – European Imaging and Sound Association) е наградила компанията с две престижни отличия в следните две категории: Best Smartphone 2017-2018 и Smart TV 2017-2018.

Абонамент за RSS новини