В myPR.bg над 900 PR и рекламни агенции публикуваха над 10 000 прес съобщения. Какво предлага myPR.bg?

затвори

411 Маркетинг и ВСУ “Черноризец Храбър” с общ проект за обучение по SEO

13 Юли 2017г.

  • Pin It

411 Маркетинг и ВСУ “Черноризец Храбър” започнаха съвместен проект за подготовка и обучение на студенти по Дисциплина “Оценка и SEO оптимизация”, от магистърски програми ”web дизайн” и “Дигитален маркетинг и WEB дизайн”. Лекциите и упражненията се водят от Мениджър по обучението на 411 Маркетинг. Компанията осигурява обучение, обвързано с актуалните стратегии за дигитален маркетинг и похвати за SEO (оптимизации на търсещите машини), приложими в реална бизнес среда.

Продължителността на обучението е 15 учебни часа. Студентите сa обучавани в SEO, web разработки, създаване на бизнес профил в онлайн среда.
“В рамките на инициативата е симулация на реален бизнес проект. Студентите на ВСУ разработиха свои идеи за стартиране на бизнес, след което реализираха на практика своите проекти, чрез създаване на уебсайтове, използване на маркетингови дигитални стратегии и SEO”, коментира Милен Сотиров, Мениджър Обучение на 411 Маркетинг. Студенти, участвали в обучението, вече са на стаж в компанията, като инициативата е подкрепена и от проект “Студентски практики“ на МОН.
411 Маркетинг проведе през тази година и курсове по SEO за възпитаници на ВВМУ “Никола Й. Вапцаров”.

При започването на своята дейност във Варна, 411 Маркетинг има 4 души персонал. Към днешната дата фирмата осигурява заетост в морския град на над 200 човека.
Фирмата е част от бранда 411 Locals - базирана в САЩ международна компания, специализирала в доставка на SEO решения за малък и среден бизнес. Класирана е в ТОП 5 на фирмите за локална SEO в САЩ.

Още новини от Бизнес

RSS виж всички

Международният технически панаир с 20% ръст

Международният технически панаир с 20% ръст

Общо с 20% повече са изложбените площи, ангажирани до момента за предстоящия Международен технически панаир в Пловдив.

TELUS International придобива ирландската компания Voxpro

TELUS International придобива ирландската компания Voxpro

Новото глобално партньорство ще подобри предлагането на висококачествено обслужване за клиенти от бързо развиващата технологична индустрия, туристическия сектор, както от сферата на здравеопазването

Карлсберг Груп публикува резултати за първата половина на годината

Значителен ръст на оперативната печалба и паричния поток, по план с ключовите приоритети за цялата 2017

РЕКЛАМНИ МАТЕРИАЛИ ХАРТИЕН ИЛИ ДИГИТАЛЕН КАЛЕНДАР? КОЙ ДА ИЗБЕРЕМ?

РЕКЛАМНИ МАТЕРИАЛИ ХАРТИЕН ИЛИ ДИГИТАЛЕН КАЛЕНДАР? КОЙ ДА ИЗБЕРЕМ?

Дали хартиеният или дигиталният календар е по- разпостранен и предпочитан от масата хора, това е въпрос, чийто отговор варира. На кратко – всичко зависи от предпочитанията на хората.

Samsung с две престижни награди EISA 2017-2018

Samsung обяви, че Европейската асоциация за образ и звук (EISA – European Imaging and Sound Association) е наградила компанията с две престижни отличия в следните две категории: Best Smartphone 2017-2018 и Smart TV 2017-2018.

Абонамент за RSS новини