Новини на агенция
Онлайн пазаруването предоставя безброй възможности за покупка на продукти от всякакви магазини по всяко време като се възползвате от комфорта и безопасността на собствените ви домове. Виртуалният свят предоставя и нови начини да разговаряме лице в лице с близките си, дори и от разстояние, и да се информираме от много повече източници от когато и да било. Но това, че сте онлайн, също означава, че сте точно там, където измамниците и киберпрестъпниците искат да бъдем.
Физическото шествие на София Прайд беше отменено от организационния комитет преди повече от месец, но прайдът няма да бъде забравен. В рамките на няколко дни в кампанията „Любовта се вее над България“ бяха заявени знамена в цветовете на дъгата от стотици хора от цялата страна, чрез сайта www.loveis.bg. Организаторите съобщават, че знамена са поръчани във всички големи областни градове, както и в много малки населени места, включително и села.
ТЕЦ „КонтурГлобал Марица Изток 3“ извърши цялостен ремонт на игралните площадки на детска градина „Наталия“ в гр. Гълъбово. Проектът е на стойност над 200 000 лева и е част от споразумението за социални инвестиции между компанията и Община Гълъбово, подписано през 2012 г.Проектът е на стойност над 200 000 лева и е част от програмата на компанията за подкрепа на местната общност
Групата е сред водещите в Централна и Източна Европа, а българското й дружество е в ТОП 5 на PR агенциите у нас
ТЕЦ „ КонтурГлобал Марица Изток 3“ произведе 14.5% от електроенергията в страната за периода на извънредното положение
Събитието ще се състои изцяло онлайн от 15 до 17 май
Kaufland Service IT HUB ще предизвика участниците в престижния международен Datathon 2020 - Data Science Хакатон, с реален казус от работата на технологичната компания. Събитието ще се състои с нейна подкрепа и изцяло онлайн от 15 до 17 май.
Всеки регионален продукт в асортимента на веригата е обозначен с кафяво сърце върху ценовия етикет за по-лесна ориентация на потребителя
Kaufland България си партнира с български производители и доставчици от 26 региона на страната. Това означава, че търговската верига предлага местна продукция на родни ферми и мандри от почти всеки регион у нас. С най-голям брой производители компанията работи в регионите на Пловдив, София, Хасково, Велико Търново, Пазарджик, Ловеч и Сливен.