В myPR.bg над 900 PR и рекламни агенции публикуваха над 10 000 прес съобщения. Какво предлага myPR.bg?

затвори

Великденските съобщения през Viber станаха фаворит на потребителите в Централна и Източна Европа

25 Април 2017г.

  • Pin It

София, 20 април 2017 г. – След края на Великденските празници едно е сигурно – вече трудно ще можете да си представим който и да е голям празник без креативността, колорита и емоцията на посланията за любимите хора през Viber.
След успеха на първия си чатбот в региона, разработен специално за Св. Валентин, Viber постигна забележителни резултати и с Великденската си активация. Данните за ангажираността и интеракцията на потребителите в платформата дават предпоставка за разработване на нови дигитални услуги, които да привлекат настоящи и нови потребители да се забавляват и споделят емоции.
С пускането на Великденското чатбот предизвикателство, потребителите на Viber получиха възможността да участват по модерен начин в иначе традиционното за региона сборване с яйца във Viber България. По време на Великденската кампания, която започна малко преди празниците, от удар на удар и от рунд на рунд в сборването с дигитални яйца, Viber събра интересна статистика за поведението и реакциите на потребителите.
Повече от 600 000 потребители на водещото приложение за комуникация в България, Сърбия, Гърция, Хърватия и Унгария вземат участие в играта. От тях, близо половината преминават през целия процес от боядисването на дигиталното яйце, през поставянето на Viber стикер върху него, до сборването с приятели. В България, от близо 110 000 потребители комуникирали с бота, около 56 000 са били поканени от приятел, над 53 000 са боядисали свое дигитално яйце, а почти 52 000 са го украсили със стикер. Всичко това е доказателство за високото ниво на ангажираност и ползване на бота. След всички украсени яйца и дигитални двубои, по-малко от 10% от всички потребители са спрели да следят акаунта на Viber България – останалите са готови за още по-интересни и забавни активации, идващи от същия канал!
Най-предпочитаният цвят за Великденско Viber яйце в България беше червен, а най-често използваният стикер – котката Lola (приятелката на LegCat). Броят участници в сборването с яйца на петте пазара са разпределени както следва - България 13%, Хърватска 8%, в Гърция 21%, в Унгария 17% и в Сърбия 41%.
С Великденското чатбот предизвикателство, разработено от българската софтуерна компания "Connecto", Viber отново доказа нарастващата популярност на този тип иновативно средство за двустранна комуникация в дигитална среда.

Още новини от Софтуер

RSS виж всички

Магистратура по ERP създава специалисти по внедряване на сложни софтуерни решения за бизнеса

Магистратура по ERP създава специалисти по внедряване на сложни софтуерни решения за бизнеса

ERP Academy и Висше училище по застраховане и финанси (ВУЗФ) създадоха магистърската програма „Бизнес анализ и ERP решения“, провокирани от факта, че в България има редица университети, които подготвят програмисти, но няма нито една специалност, насочена към процеса на внедряване на системи за управление на бизнеса.

Paysafe България е най-голямото софтуерно дружество в страната

Paysafe България е най-голямото софтуерно дружество в страната

Класацията „Капитал 100“ подреди Paysafe България на първо място сред най-големите софтуерни компании в България за 2016 г.

Българската SQL Server общност се събра на SQL Server 2017 Discovery Day

Българската SQL Server общност се събра на SQL Server 2017 Discovery Day

SQL Server 2017 предлага сигурност и набор от нови функционалности, с които разработчиците изграждат сигурни и интелигенти приложения

11 лектори представят последните тенденции в гейминга по време на Game Dev Summit 2017

11 лектори представят последните тенденции в гейминга по време на Game Dev Summit 2017

Каталин Бунариу от румънския акселератор за гейм разработчици Carbon идва в България по покана на Game Dev Summit

Днес е крайният срок за кандидатстване в Talent Boost - безплатна лятна академия за начинаещи програмисти на VMware

Днес е крайният срок за кандидатстване в инициативата Talent Boost, която се провежда за пета поредна година в българския офис на компанията.

Абонамент за RSS новини