В myPR.bg над 900 PR и рекламни агенции публикуваха над 10 000 прес съобщения. Какво предлага myPR.bg?

затвори

Стартира вълнуваща латиноамериканска теленовела - "Единайсеторката" по Дисни Ченъл

15 Юни 2017г.

  • Pin It

Дисни Ченъл с нова латиноамериканска теленовела, премиера на „Единайсеторката“ на 19 юни

Дисни Ченъл обявява премиерата на „Единайсеторката“, нов латиноамерикански сериал, където футболът среща предизвикателството за постигане на личните цели, на 19 юни от 20:00ч. Продукцията представя единайсет момчета, които трябва да играят като солиден отбор, за да постигнат мечтите си.

 

„Единайсеторката“ разказва историята на Габо Морети, 16-годишно момче, което е опитен и пламенен футболист и живее с баба си в малкото градче Аламо Секо.

Изключителните му умения са забелязани от Франсиско, футболния треньор на престижна спортно-ориентирана гимназия IAD (Instituto Académico Deportivo). Той решава да му предложи стипендия, за да се присъедини към IAD и да играе за “Златните соколи“, официалният отбор на училището.

Сериалът проследява приключението на Габо да осъществи пожизнената си мечта да стане професионален футболист, като по пътя открива тайните на семейството си.

„Единайсеторката“ е оригинална латиноамериканска продукция на Дисни Ченълс, правена съвместно с Дисни Ченълс Европа. Сериалът е сниман в Аржентина от Pegsa с производствени услуги от Pol-ka.


Дисни Ченъл България

Дисни Ченъл е 24-часов канал, посветен на деца между 6-14 години и техните семейства, представяйки микс от популярни сериали като Аз съм Луна, Групата на Алекс и Най-добри приятели завинаги, както и анимирани серии като Елена от Авалор, Любимката на звездите и Mickey Shorts, включително и филми на Дисни Ченъл като Детегледачки в акция и Наследниците. Дисни Ченъл България е и дом на продукции на Лукас Филм (Междузвездни войни: Бунтовниците, Междузвездни войни: Freemakers Adventure) и Марвел супергероите.

Съдържанието на Дисни Ченъл подкрепя ценностите, които подпомага децата да посрещат предизвикателствата на живота, окуражава ги да вярват в себе си, да сбъдват мечтите си и да прекарват време със семейство и приятели.

Дисни Ченъл България стъпи на пазара у нас през 2009 година и е сред трите най-предпочитани детски канала*.

*Източник: MediaResearch / Ad Wind Kite, деца между 4 и 14 години.

Още новини от Други

RSS виж всички

Американска клиника за гръбначни заболявания планира разрастване на дейността си

Като резултат от изминалата година, вече са в ход действия за разрастване на базата на клиниката в София, нейното развитие в страната, а в най-близко бъдеще – и в съседни държави

Инвестиция в способностите на екипа – ключов фактор за развитие на чуждестранните компании у нас

Инвестиция в способностите на екипа – ключов фактор за развитие на чуждестранните компании у нас

Ангажимент на администрацията, от друга страна, са възможностите, които предоставя за улесняване на вложенията, както и за видовете лостове за промотиране, които бизнесът позволява

BNI създава среда за структуриран нетуъркинг и фокусирани срещи между професионалисти

BNI създава среда за структуриран нетуъркинг и фокусирани срещи между професионалисти

Успешното развитие на BNI в България е пряк резултат от придържането към ценностите на организацията, смятат нейните ръководители

София ще се превърне в столица на автомобилите през октомври

София ще се превърне в столица на автомобилите през октомври

Международният автомобилен салон София 2017 ще се проведе през октомври, само месец след най-голямото изложение в автомобилната индустрия.

Лили Иванова и музикантите й с концерт на „Аполония“

Лили Иванова и музикантите й с концерт на „Аполония“

Лили Иванова ще участва в най-големия арт фестивал в България, a именно - Празници на изкуствата „Аполония“.

Абонамент за RSS новини