В myPR.bg над 900 PR и рекламни агенции публикуваха над 10 000 прес съобщения. Какво предлага myPR.bg?

затвори

Приказният герой Боцко помага на деца, болни от хемофилия, да разберат и приемат заболяването си

26 Април 2017г.

  • Pin It

Две са книжките, издадени от Байер България ЕООД, които помагат на малките пациенти да разберат повече за заболяването хемофилия – „Научи всичко за хемофилията с таралежчето Боцко“ и „Боцко отива на лекар“. Заглавията съдържат информационни материали, игри и забавни задачи, които помагат на децата, болни от хемофилия, техните приятели и близки да разберат какво представлява болестта и да приемат нейното отражение върху живота на малките.

„Всяко дете обича различни приказни персонажи и именно те му помагат по-лесно да навлезе в света на възрастните. Когато детето е самотно и когато търси отговори за своето състояние, идва на помощ малкият таралеж Боцко. Книжките дават възможност на децата да научат повече за заболяването си и да разкажат своята история без задушаващата опаковка на вербалната комуникация, със съчувствени въпроси и сложни термини, с които възрастните най-често на практика „цензурират” детската спонтанност“, споделя Ивайла Георгиева, клиничен психолог, КДКХО УМБАЛ „Царица Йоанна ИСУЛ” – ЕАД, която повече от година използва двете книжки при работата си с малките пациенти.

„Щастливи сме, че реализирахме този проект в подкрепа на децата, болни от хемофилия. Почерпихме вдъхновение от опита на нашите колеги в Белгия и адаптирахме материалите за българските пациенти“, коментира Екатерина Карпузова, Търговски директор, Фармацевтични продукти, Байер Българя ЕООД.

Байер: Наука за по-добър живот
Байер е международна компания с опит в областите на науките за живота – здравеопазване и земеделие. Продуктите и услугите на Байер имат за цел да носят полза на хората и да подобрят качеството им на живот. В същото време Групата цели да създаде стойност чрез иновации, растеж и висок потенциал за печалби. Байер съблюдава принципите на устойчиво развитие, както и социалните и етичните си отговорности. През финансовата 2016 г. в Групата работят около 115,200 служителя, а компанията реализира продажби в размер на 46.8 млрд. евро. Капиталовите разходи възлизат на 2.6 млрд. евро, а разходите за изследователска дейност и развитие – на 4.7 млрд. евро. Тези цифри включват бизнеса с високотехнологични полимери, който беше пуснат на фондовата борса като независима компания под името Ковестро на 6 октомври 2015 г. За повече информация посетете www.bayer.com.
 

 

Още новини от Други

RSS виж всички

ЛЯТНА МЕДИЙНА АКАДЕМИЯ ЗА ДЕЦА - 2017

ЛЯТНА МЕДИЙНА АКАДЕМИЯ ЗА ДЕЦА - 2017

Готови ли сте и тази година да превърнете ученето в забавление? Защото само при нас ваканционното медийно приключение създава истински приятелства!

Раздават изравнителните сметки за парно в София от 1 до 5 юли

Раздават изравнителните сметки за парно в София от 1 до 5 юли

Изравнителните сметки на столичните абонати на Нелбо ЕАД ще бъдат раздадени в периода 1-5 юли. Всички абонати на компанията могат да проверят сметките си онлайн на www.nelbo.com.

Цар Лъв и приятели се завръщат по Дисни Ченъл

Цар Лъв и приятели се завръщат по Дисни Ченъл

През месец юли, Дисни Ченъл ще ни върне в детството с римейк на Цар Лъв, но този път към него ще се присъединят верните му приятели.

Община Приморско оценява значението на културно-историческото наследство

Община Приморско оценява значението на културно-историческото наследство

Месец преди най-мащабното събитие за индустрията в морския регион - Морските Оскари, чийто домакин ще е община Приморско, изпращаме интервю с директора на музея. Церемонията ще се състои на 28 юли от 19 часа (петък) В Амфитеатъра на града. Очакваме до 6 юли номинации по категориите за успешно развитие на бизнеса в морския регион.

Фондация „Америка за България“ връчи наградите за 2017г.

Фондация „Америка за България“ връчи наградите за 2017г.

За втора година Фондация „Америка за България“ връчи наградите #ВМУЗЕЯСМЕ. С тях поощряваме добри практики за привличането на различна публика и организиране на детски и семейни програми за достъп и различни партньорства. Обединяваме се около каузата музеите, галериите и културните организации да се превръщат все по-устойчиво в гостоприемно място за деца, цели семейства, ученици и да се отворят повече към все по-широка аудитория.

Абонамент за RSS новини