В myPR.bg над 900 PR и рекламни агенции публикуваха над 10 000 прес съобщения. Какво предлага myPR.bg?

затвори

Приказният герой Боцко помага на деца, болни от хемофилия, да разберат и приемат заболяването си

26 Април 2017г.

  • Pin It

Две са книжките, издадени от Байер България ЕООД, които помагат на малките пациенти да разберат повече за заболяването хемофилия – „Научи всичко за хемофилията с таралежчето Боцко“ и „Боцко отива на лекар“. Заглавията съдържат информационни материали, игри и забавни задачи, които помагат на децата, болни от хемофилия, техните приятели и близки да разберат какво представлява болестта и да приемат нейното отражение върху живота на малките.

„Всяко дете обича различни приказни персонажи и именно те му помагат по-лесно да навлезе в света на възрастните. Когато детето е самотно и когато търси отговори за своето състояние, идва на помощ малкият таралеж Боцко. Книжките дават възможност на децата да научат повече за заболяването си и да разкажат своята история без задушаващата опаковка на вербалната комуникация, със съчувствени въпроси и сложни термини, с които възрастните най-често на практика „цензурират” детската спонтанност“, споделя Ивайла Георгиева, клиничен психолог, КДКХО УМБАЛ „Царица Йоанна ИСУЛ” – ЕАД, която повече от година използва двете книжки при работата си с малките пациенти.

„Щастливи сме, че реализирахме този проект в подкрепа на децата, болни от хемофилия. Почерпихме вдъхновение от опита на нашите колеги в Белгия и адаптирахме материалите за българските пациенти“, коментира Екатерина Карпузова, Търговски директор, Фармацевтични продукти, Байер Българя ЕООД.

Байер: Наука за по-добър живот
Байер е международна компания с опит в областите на науките за живота – здравеопазване и земеделие. Продуктите и услугите на Байер имат за цел да носят полза на хората и да подобрят качеството им на живот. В същото време Групата цели да създаде стойност чрез иновации, растеж и висок потенциал за печалби. Байер съблюдава принципите на устойчиво развитие, както и социалните и етичните си отговорности. През финансовата 2016 г. в Групата работят около 115,200 служителя, а компанията реализира продажби в размер на 46.8 млрд. евро. Капиталовите разходи възлизат на 2.6 млрд. евро, а разходите за изследователска дейност и развитие – на 4.7 млрд. евро. Тези цифри включват бизнеса с високотехнологични полимери, който беше пуснат на фондовата борса като независима компания под името Ковестро на 6 октомври 2015 г. За повече информация посетете www.bayer.com.
 

 

Още новини от Други

RSS виж всички

Американска клиника за гръбначни заболявания планира разрастване на дейността си

Като резултат от изминалата година, вече са в ход действия за разрастване на базата на клиниката в София, нейното развитие в страната, а в най-близко бъдеще – и в съседни държави

Инвестиция в способностите на екипа – ключов фактор за развитие на чуждестранните компании у нас

Инвестиция в способностите на екипа – ключов фактор за развитие на чуждестранните компании у нас

Ангажимент на администрацията, от друга страна, са възможностите, които предоставя за улесняване на вложенията, както и за видовете лостове за промотиране, които бизнесът позволява

BNI създава среда за структуриран нетуъркинг и фокусирани срещи между професионалисти

BNI създава среда за структуриран нетуъркинг и фокусирани срещи между професионалисти

Успешното развитие на BNI в България е пряк резултат от придържането към ценностите на организацията, смятат нейните ръководители

София ще се превърне в столица на автомобилите през октомври

София ще се превърне в столица на автомобилите през октомври

Международният автомобилен салон София 2017 ще се проведе през октомври, само месец след най-голямото изложение в автомобилната индустрия.

Лили Иванова и музикантите й с концерт на „Аполония“

Лили Иванова и музикантите й с концерт на „Аполония“

Лили Иванова ще участва в най-големия арт фестивал в България, a именно - Празници на изкуствата „Аполония“.

Абонамент за RSS новини