В myPR.bg над 900 PR и рекламни агенции публикуваха над 10 000 прес съобщения. Какво предлага myPR.bg?

затвори

Предварително ти БЛАГОДАРЯ „От любов към живота“

07 Юни 2017г.

  • Pin It

Думите „Предварително ти БЛАГОДАРЯ“ дадоха началото на кампанията „От любов към живота“ тази година. С тях екипът на Avon и хилядите им представители имат за цел посланието на засегнатите от рака на гърдата жени да достигне до всички, които ще подкрепят каузата, както и към всички останали, които са го правели до сега и ще продължат да го правят.
Вече 16 години „От любов към живота“ помага на жените с рак на гърдата. Символът на кампанията – розовата панделка, е един от най-разпознаваемите и се е превърнал в израз на подкрепа, но и в инструмент за повишаване информираността по темата. „От любов към живота“ набира средства чрез поръчка на розовите благотворителни продукти, печалбата от които Avon традиционно дарява на основния си партньор в България – фондацията „Една от 8“.
Тази година бе създаден и специален сайт – www.thankyou.bg, на който може да научите всичко необходимо за кампанията, как да я подкрепите и да отговорите на отправеното БЛАГОДАРЯ, както и да прочетете полезни съвети и препоръки за превенция и профилактични самопрегледи.
Движеща сила на кампанията „От любов към живота“ са представителите на Avon. Затова тази година 20 от тях са избрани за Посланици на хуманността, както и за своеобразни рекламни лица на кампанията. Тяхна основна задача ще е да популяризират кампанията и да разпространяват посланията й и онова БЛАГОДАРЯ до колкото се може повече хора.
Рамо до рамо с Посланиците на хуманността застават Люси Дяковска, Орлин Горанов и Дивна. Със своето „Благодаря!“ те се обръщат към широката общественост с посланието колко важна е подкрепата за жените, борещи се с рака на гърдата.
И тази година основна цел за Avon е да се наберат средства за безплатна психологическа, юридическа, информационна и практическа подкрепа, която Фондация „Една от 8“ ще предостави директно на засегнатите жени, техните близки и семейства.
В рамките на инициативата предстоят още много активности, сред които интерактивна инсталация и специално Facebook приложение.
Финалът на кампанията и тази година ще бъде благотворително събитие. То ще се проведе в месеца за борба с рака на гърдата – октомври и ще бъде организирано в онази част на България, която има най-голям принос в набирането на средства за каузата чрез поръчката на розови продукти. Събитието ще събере на едно място изпълнители, партньори и приятели на „От любов към живота“.

Още новини от Други

RSS виж всички

ЛЯТНА МЕДИЙНА АКАДЕМИЯ ЗА ДЕЦА - 2017

ЛЯТНА МЕДИЙНА АКАДЕМИЯ ЗА ДЕЦА - 2017

Готови ли сте и тази година да превърнете ученето в забавление? Защото само при нас ваканционното медийно приключение създава истински приятелства!

Раздават изравнителните сметки за парно в София от 1 до 5 юли

Раздават изравнителните сметки за парно в София от 1 до 5 юли

Изравнителните сметки на столичните абонати на Нелбо ЕАД ще бъдат раздадени в периода 1-5 юли. Всички абонати на компанията могат да проверят сметките си онлайн на www.nelbo.com.

Цар Лъв и приятели се завръщат по Дисни Ченъл

Цар Лъв и приятели се завръщат по Дисни Ченъл

През месец юли, Дисни Ченъл ще ни върне в детството с римейк на Цар Лъв, но този път към него ще се присъединят верните му приятели.

Община Приморско оценява значението на културно-историческото наследство

Община Приморско оценява значението на културно-историческото наследство

Месец преди най-мащабното събитие за индустрията в морския регион - Морските Оскари, чийто домакин ще е община Приморско, изпращаме интервю с директора на музея. Церемонията ще се състои на 28 юли от 19 часа (петък) В Амфитеатъра на града. Очакваме до 6 юли номинации по категориите за успешно развитие на бизнеса в морския регион.

Фондация „Америка за България“ връчи наградите за 2017г.

Фондация „Америка за България“ връчи наградите за 2017г.

За втора година Фондация „Америка за България“ връчи наградите #ВМУЗЕЯСМЕ. С тях поощряваме добри практики за привличането на различна публика и организиране на детски и семейни програми за достъп и различни партньорства. Обединяваме се около каузата музеите, галериите и културните организации да се превръщат все по-устойчиво в гостоприемно място за деца, цели семейства, ученици и да се отворят повече към все по-широка аудитория.

Абонамент за RSS новини