В myPR.bg над 900 PR и рекламни агенции публикуваха над 10 000 прес съобщения. Какво предлага myPR.bg?

затвори

Броят на агентите обслужващи клиенти ще нарасне през следващите 3 години

25 Април 2017г.

  • Pin It

В наши дни броят на свързаните устройства нараства 5 пъти по-бързо от този на хората, увеличавайки се от нула до 7,2 млрд. за по-малко от три десетилетия. Напредъкът на технологиите постоянно променя начина по който живеем, работим, общуваме и се грижим за семействата си, в дигитализирания свят.

Колкото и добре да се справяме с технологиите, 83% от потребителите продължават да предпочитат човешкия контакт, при комуникация с любимите си брандове.1 Това е една от причините, според проучване на IDC, да се очаква броят на агентите, обслужващи клиенти да нарасне през следващите 2-3 години. Голяма част от компаниите, участвали в проучването, отчитат планирано увеличение на служителите си с между 10 и 50%. „Не само ще се нуждаем от повече агенти, но ще се търсят все по-високо квалифицирани хора, които могат да разрешават все по-сложни казуси и да предоставят качествено обслужване през различни канали.“ – сподели още Пюрит.

Черпейки опит от успешните си партньорства с някои от най-големите и най-емблематични брандове в света, Пюрит сподели идеи за това как бизнесът да се възползва от високите технологии, изграждайки тясна връзка с клиентите си. В основата им са прилагането на omnichannel стратегия, позволяваща на клиентите да достигнат до любимите са брандове по най-добрия за тях начин; както и възползването от все по-нарастващите възможности, които предлага развитието на изкуствен интелект (AI). От думите му стана ясно, че колкото и впечатляващи и полезни да са технологиите, бъдещето на изкуствения интелект е фокусирано върху подкрепата, а не замяната на агентите в контактните центрове. Защото именно човешкият контакт е предпоставка за доволни клиенти и изграждане на лоялност към бранда.

Според Пюрит, изключителното преживяване на служителите е в основата на това на клиентите. „Ние сме фокусирани грижата за хората е основата на нашата култура. Знаем, че екипът ни е нашето най-голямо предимство пред конкурентите ни, затова инвестираме в това, което е най-важно за тях – независимо дали става дума за фитнес и йога зали в офиса, обучения или допълнително здравно осигуряване.

TELUS International изпъква сред конкурентите си в световен план - с 81% ангажираност на служителите, който е довел до 33% ръст на приходите през 2016 г. През изминалата година компанията печели над 1 млрд. долара, а за само през последните две, добавя повече от 10 000 служители към екипа си.

[1] Aberdeen Group

Още новини от Други

RSS виж всички

Трето издание на Социалните понеделници във Варна

Имаме удоволствието да Ви поканим на третото издание на „Социални понеделници“ в град Варна. Форматът на събитието ще включва: - представяне на три добри каузи в рамките на половин час; - неформален нетуъркинг.

Новата програма “Data Science” на WU Executive Academy стартира тази есен

Новата програма “Data Science” на WU Executive Academy стартира тази есен

WU Executive Academy разработи нова програма, която предоставя на участниците теоретично и практическо ноу-хау за управление и анализ на огромни обеми данни. “Data Science” ще се води на английски език и ще започне на 8 ноември 2017 г.

„Усещане за вода“

„Усещане за вода“

Галерия 11 Август има удоволствието да представи младата авторка Тина Хамзе и експозицията ѝ, озаглавена „Усещане за вода“.

ЗАПОЧВАТ ОБУЧЕНИЯ НА ПАРАМЕДИЦИ И ЗДРАВНИ АСИСТЕНТИ В ПИРОГОВ, СЪВМЕСТНО С ЦПО „АКАДЕМИЯ”

ЗАПОЧВАТ ОБУЧЕНИЯ НА ПАРАМЕДИЦИ И ЗДРАВНИ АСИСТЕНТИ В ПИРОГОВ, СЪВМЕСТНО С ЦПО „АКАДЕМИЯ”

Най-голямата болница за спешна медицина „Н.И.Пирогов” и Центърът за професионално обучение „Академия” към Агенция „Анкор А Дженте” организират курсове за професионална квалификация по професиите Парамедик, Здравен асистент и Болногледач.

Стартира класацията „Новатори в образованието“ 2017

Стартира класацията „Новатори в образованието“ 2017

Търсят се позитивните промени в българското образование. Класацията предизвиква обществена дискусия за нуждата от промяна в сферата на образованието

Абонамент за RSS новини