В myPR.bg над 900 PR и рекламни агенции публикуваха над 10 000 прес съобщения. Какво предлага myPR.bg?

затвори

Броят на агентите обслужващи клиенти ще нарасне през следващите 3 години

25 Април 2017г.

  • Pin It

В наши дни броят на свързаните устройства нараства 5 пъти по-бързо от този на хората, увеличавайки се от нула до 7,2 млрд. за по-малко от три десетилетия. Напредъкът на технологиите постоянно променя начина по който живеем, работим, общуваме и се грижим за семействата си, в дигитализирания свят.

Колкото и добре да се справяме с технологиите, 83% от потребителите продължават да предпочитат човешкия контакт, при комуникация с любимите си брандове.1 Това е една от причините, според проучване на IDC, да се очаква броят на агентите, обслужващи клиенти да нарасне през следващите 2-3 години. Голяма част от компаниите, участвали в проучването, отчитат планирано увеличение на служителите си с между 10 и 50%. „Не само ще се нуждаем от повече агенти, но ще се търсят все по-високо квалифицирани хора, които могат да разрешават все по-сложни казуси и да предоставят качествено обслужване през различни канали.“ – сподели още Пюрит.

Черпейки опит от успешните си партньорства с някои от най-големите и най-емблематични брандове в света, Пюрит сподели идеи за това как бизнесът да се възползва от високите технологии, изграждайки тясна връзка с клиентите си. В основата им са прилагането на omnichannel стратегия, позволяваща на клиентите да достигнат до любимите са брандове по най-добрия за тях начин; както и възползването от все по-нарастващите възможности, които предлага развитието на изкуствен интелект (AI). От думите му стана ясно, че колкото и впечатляващи и полезни да са технологиите, бъдещето на изкуствения интелект е фокусирано върху подкрепата, а не замяната на агентите в контактните центрове. Защото именно човешкият контакт е предпоставка за доволни клиенти и изграждане на лоялност към бранда.

Според Пюрит, изключителното преживяване на служителите е в основата на това на клиентите. „Ние сме фокусирани грижата за хората е основата на нашата култура. Знаем, че екипът ни е нашето най-голямо предимство пред конкурентите ни, затова инвестираме в това, което е най-важно за тях – независимо дали става дума за фитнес и йога зали в офиса, обучения или допълнително здравно осигуряване.

TELUS International изпъква сред конкурентите си в световен план - с 81% ангажираност на служителите, който е довел до 33% ръст на приходите през 2016 г. През изминалата година компанията печели над 1 млрд. долара, а за само през последните две, добавя повече от 10 000 служители към екипа си.

[1] Aberdeen Group

Още новини от Други

RSS виж всички

Информационно събитие по проект „From School Class to Business Class“

Информационно събитие по проект „From School Class to Business Class“

На 03.08.2017г. (четвъртък) в хотел Best Western City Hotel, гр. София, ул. Стара планина № 6 ще се проведе информационно събитие по проект „From School Class to Business Class“

Турботракс представи в България новия DAF XF 480 SSC

Турботракс представи в България новия DAF XF 480 SSC

Холандската марка зададе нов стандарт в транспортната ефективност и комфорт при тежките автомобили

WWF: всеки може да помогне за спиране на злоупотребите в горите

По данни на международната природозащитна организация WWF, незаконният дърводобив в България е между 10 и 25% от общия добив, което формира сенчест бизнес за близо 100 милиона лева.

CR-MAX-4E. Диагностичен стенд CR-MAX-4E за проверка на Common Rail инжектори

Диагностичния стенд CR-MAX-4E е създаден да проверява Common Rail инжектори на производителите Bosch, Delphi, Denso и Siemens при системно налягане до 1800 bar.

В началото на премиерния втори сезон на сериала „Хап и Ленърд“ по AMC

В началото на премиерния втори сезон на сериала „Хап и Ленърд“ по AMC

Кои са героите в сезон 2 на сериала „Хап и Ленърд“ и какво да очакваме от тях?

Абонамент за RSS новини